Przetargi.pl
Na usługi sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo-konserwatorskich

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Narutowicza 42
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3592-600 , fax. 52 3592-630
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Narutowicza 42 42
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3592-600, fax. 52 3592-630
    REGON: 00032154300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowrocław.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na usługi sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo-konserwatorskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania obiektów Sądu Rejonowego w Inowrocławiu przy ulicy Narutowicza 42, pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Świętokrzyskiej 6a w Inowrocławiu oraz usług gospodarczo-konserwatorskich (drobne naprawy z branży elektrycznej, stolarskiej i hydrauliki) oraz utrzymanie czystości terenów zewnętrznych przy siedzibie Sądu, a także dostarczenie środków czystości tj. mydła w płynie, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego do budynków przy ul. Narutowicza 42 i pomieszczeń biurowych przy ul. Świętokrzyska 6a. W ramach usługi sprzątania objęte są następujące powierzchnie (tereny zewnętrzne ujęte zostały w załączniku nr 6 do SIWZ): 1. budynek sądu ul. Narutowicza 42 - pow. użytkowa = 3.580,68 m2 2. pomieszczenia wynajmowane ul. Świętokrzyska 6 - 182,50 m2 + klatka schodowa 13,60 m2 = 196,10 m2 Czas pracy 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku po godzinie 15:30, z tym, że sprzątanie pomieszczeń archiwalnych, depozytów, serwerowni i kasy sądowej w godzinach pracy pomiędzy 14:00 - 15:30, a kancelarii tajnej pomiędzy 16:00 - 18:00 w obecności Kierownika KT. Wykonawca dostarcza we własnym zakresie wszystkie środki czyszczące i konserwujące. Wykonawca do realizacji zamówienia używa także własnego sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. Należy używać profesjonalny sprzęt oraz przyjazne dla środowiska środki czyszczące zgodne z normami polskimi i unijnymi. Wykonawca zobowiązany jest określić rodzaj środków używanych przy realizacji zamówienia.(wg wzoru podanego w załączniku nr 8 do SIWZ). Na potrzeby budynków objętych zamówieniem: - Sąd Rejonowy ul. Narutowicza 42 - 11 sanitariatów, - pomieszczenia biurowe przy ul. Świętokrzyskiej 6a: 2 sanitariaty. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać również środki czystości tj. mydło w płynie, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe w ilości: 1. Papier toaletowy standard (rolka o średnicy 19cm, szary, gofrowany, średnica tulei 6cm szerokość 9cm, długość 160m- w ilości gwarantującej prawidłowe wykonanie zamówienia. 2. Wkłady ręcznikowe (papierowe, szare, gofrowane składane w -Z- , wymiary ręcznika 25x23cm, opakowanie handlowe - karton zawierający 5000 szt. ręczników w kartonie jest 20 paczek po 25 szt. gotowych do użycia ręczników papierowych w ilości gwarantującej prawidłowe wykonanie zamówienia. 3. Mydło w płynie o dobrych właściwościach myjąco-pielęgnacyjnych. Zawierające kolagen, pochodne lanoliny i inne substancje zapobiegające wysuszeniu skóry, opakowania 5kg - w ilości gwarantującej prawidłowe wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszt zakupu wyspecyfikowanych środków w koszcie sprzątania m2 na obiektach zlokalizowanych przy ul. Narutowicza 42 i Świętokrzyska 6a w Inowrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję zużycia w.w środków i ma obowiązek udostępniać ją na żądanie Zamawiającego. W przypadku zwiększonego zużycia, Wykonawca ma obowiązek poinformować o takiej sytuacji Zamawiającego - jednakże Wykonawca przez cały okres trwania umowy dostarcza w.wym. środki czystości wym. w pkt. od 1 do 3 do siedzib Zamawiającego i pokrywa w całości koszty związane z ich dostarczaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). - Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: NBP O-Bydgoszcz 59101010780089471391200000 - Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego uważa się dzień uznania konta Zamawiającego. - Oryginalny dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie gwarancji lub w formie poręczeń należy złożyć w Oddziale Inwestycji i Remontów Sądu Okręgowego przed upływem terminu do składania ofert. - Potwierdzenie wniesienia wadium, np. kopię wniesionej gwarancji lub poręczenia bankowego albo kopię dowodu przelewu poświadczona -za zgodność z oryginałem- należy dołączyć do oferty. - Zwrot lub zatrzymanie wadium będzie dokonane w oparciu o treść przepisu art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowrocław.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach