Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości w budynkach

Jednostka Wojskowa 3711 ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. Anieli Krzywoń 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 816 22 06 , fax. 15 816 22 06
  • Data zamieszczenia: 2014-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3711
    ul. Anieli Krzywoń 1 1
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 15 816 22 06, fax. 15 816 22 06
    REGON: 18069282800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości w budynkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 1 - KIELCE kompl. 3345 ul. Wojska Polskiego 300, kompl. 3347 ul. Chęcińska 2, kompl. 3830 ul. Bohaterów Warszawy 10, kompl. 4727 ul. Wesoła 29, kompl. 8117 ul. Sobieskiego 20, kompl. 7155 Suków I . Specyfika wykonywanych usług (sprzątanie 3 razy w tygodniu w dni robocze - pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, sanitariaty, natomiast pomieszczenia pokoi noclegowych, wydzielone pomieszczenia o pow. 443 w bud.nr1, jadalni oraz kontenerów sanitarnych i biurowych w zakresie: 1)Zamiatanie podłóg, zarówno w pomieszczeniach biurowych, jak i klatkach schodowych, korytarzach, holach 3 razy w tygodniu. 2)Mycie podłóg na mokro 3 razy w tygodniu. 3)Odkurzanie, dywanów i wykładzin podłogowych 3 razy w tygodniu. 4)Mycie terakoty, fliz, lamperii 1 raz w tygodniu. 5)Wycieranie z kurzu (na mokro) parapetów okiennych 1 raz w tygodniu. 6)Wycieranie na wilgotno kurzu z boazerii, paneli, listew ściennych 1 raz w tygodniu 7)Czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, za wyjątkiem sprzętu komputerowego 3 razy w tygodniu. 8)Konserwacja i nabłyszczanie odpowiednimi środkami posadzek marmurowych, kamiennych, PCV, drewnianych, płytek gressowych, itp. 1 raz w miesiącu 9)Pastowanie i froterowanie posadzek wymagających stosowania tego zabiegu (rodzaj zabiegu musi być dostosowany do określonego rodzaju podłogi) 1 raz w miesiącu 10)Mycie stolarki drzwiowej oraz kaloryferów 1 raz w miesiącu. 11)Czyszczenie klamek i innych elementów 1 raz w miesiącu. 12)Czyszczenie gniazdek, wyłączników, itp. 1 raz w miesiącu. 13)Przecieranie na mokro sprzętu ppoż. (gaśnice, itp.) 1 raz w miesiącu. 14)Czyszczenie poręczy i balustrad 1 raz w miesiącu. 15)Mycie opraw oświetleniowych - (klosze, obudowy) i kratek wentylacyjnych 1 raz w miesiącu. 16)Wycieranie na mokro kurzu i zanieczyszczeń z elementów wyposażenia pomieszczeń (lodówek, kuchenek gazowych, elektrycznych) 3 razy w tygodniu. 17)Mycie blatów, szafek (z zewnątrz) - 3 razy w tygodniu, krzeseł 2 razy w tygodniu 18)Pranie firan i zasłon zakres usługi obejmuje zdjęcie firan i zasłon do prania oraz zawieszenie po wykonanej usłudze prania 2 razy w roku (przy myciu okien po zimie i jesienią); Wykonanie usługi nie może trwać dłużej niż 96 godzin od momentu zdjęcia firan i zasłon. 19)Czyszczenie verticali 1 raz w czasie trwania umowy 20)Mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz), technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien inna w przypadku okien wykonanych z PCV, drewna 2 razy w roku (po wcześniejszym uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu). 21)Opróżnianie koszy na śmieci do pojemników znajdujących się na zewnątrz budynków, a także czyszczenie koszy oraz wyposażanie ich w worki foliowe na odpady wg potrzeb. 22)Opróżnianie koszy na śmieci (czyszczenie oraz wyposażanie w worki foliowe) znajdujących się na zewnątrz budynków wg potrzeb 23)Opróżnianie i czyszczenie popielniczek wg potrzeb. 24)Czyszczenie urządzeń, glazury łazienkowej i armatury sanitarnej w pomieszczeniach WC, kabin sanitarnych, natrysków 1 razy w tygodniu 25)Czyszczenie glazury ściennej w pomieszczeniach Izby chorych środkami odkażającymi 1 raz w miesiącu 26)Mycie płytek ściennych (glazury) w pomieszczeniach WC oraz aneksach kuchennych, jak również innych pomieszczeniach ogólnodostępnych przedstawionych w zestawieniu powierzchni 1 raz w tygodniu 27)Sprzątanie i dezynfekcja toalet 3 razy w tygodniu 28)Usuwanie rdzy i kamienia z urządzeń sanitarnych 3 razy w tygodniu 29)Czyszczenie terakoty 3 raz w tygodniu 30)Mycie luster wiszących 3 razy w tygodniu 31)Usuwanie pajęczyn wg potrzeb. 32)Sprzątanie palarni zewnętrznych 2 razy w tygodniu. Zadanie Nr 2 SANDOMIERZ kompl. 3394 ul. Mickiewicza 38 , kompl. 7587 ul. Puławiaków 12, kompl. 5490 Radoszki, Szczegółowe zestawienie powierzchni do sprzątania stanowi załącznik nr 2. I . Specyfika wykonywanych - zgodnie z załącznikiem nr 2 w zakresie: 1)Zamiatanie podłóg, zarówno w pomieszczeniach biurowych, jak i klatkach schodowych, korytarzach, holach 2)Mycie podłóg na mokro 3)Odkurzanie, dywanów i wykładzin podłogowych 4)Mycie glazury, lamperii - 1raz w tygodniu. 5)Wycieranie z kurzu (na mokro) parapetów okiennych - 1 raz w tygodniu. 6)Wycieranie na wilgotno kurzu z boazerii, paneli, listew ściennych - 1 raz w tygodniu 7)Czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, za wyjątkiem sprzętu komputerowego - częstotliwość wg zał. nr 2 8)Konserwacja i nabłyszczanie odpowiednimi środkami posadzek marmurowych, kamiennych, PCV, drewnianych, płytek gressowych, itp. - 1 raz w miesiącu 9)Pastowanie i froterowanie posadzek wymagających stosowania tego zabiegu (rodzaj zabiegu musi być dostosowany do określonego rodzaju podłogi) - 1 raz w miesiącu 10)Mycie stolarki drzwiowej oraz kaloryferów - 1 raz w miesiącu. 11)Czyszczenie klamek i innych elementów - 1 raz w miesiącu. 12)Czyszczenie gniazdek, wyłączników, itp. - 1 raz w miesiącu. 13)Przecieranie na mokro sprzętu ppoż. (gaśnice, itp.) - 1 raz w miesiącu. 14)Czyszczenie poręczy i balustrad - 1 raz w miesiącu. 15)Mycie opraw oświetleniowych - (klosze, obudowy) i kratek wentylacyjnych - 1 raz w miesiącu. 16)Wycieranie na mokro kurzu i zanieczyszczeń z elementów wyposażenia pomieszczeń (lodówek, kuchenek gazowych, elektrycznych) - częstotliwość wg zał. nr 2. 17)Mycie blatów, szafek (z zewnątrz) - częstotliwość wg zał. nr 2. 18)Pranie firan i zasłon - zakres usługi obejmuje zdjęcie firan i zasłon do prania oraz zawieszenie po wykonanej usłudze prania 2 razy w roku (przy myciu okien po zimie i jesienią); Wykonanie usługi nie może trwać dłużej niż 96 godzin od momentu zdjęcia firan i zasłon. 19)Czyszczenie verticali - 1 raz w czasie trwania umowy 20)Mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz), technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien - inna w przypadku okien wykonanych z PCV, drewna - 2 razy w roku (po wcześniejszym uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu). 21)Opróżnianie koszy na śmieci do pojemników znajdujących się na zewnątrz budynków, a także czyszczenie koszy oraz wyposażanie ich w worki foliowe na odpady - wg potrzeb. 22)Opróżnianie koszy na śmieci (czyszczenie oraz wyposażanie w worki foliowe) znajdujących się na zewnątrz budynków do pojemników zbiorczych - wg potrzeb 23)Opróżnianie i czyszczenie popielniczek - wg potrzeb. 24)Czyszczenie urządzeń, glazury łazienkowej i armatury sanitarnej w pomieszczeniach WC, kabin sanitarnych, natrysków - wg potrzeb 25)Sprzątanie i dezynfekcja toalet ? częstotliwość wg zał. nr 2. 26)Usuwanie rdzy i kamienia z urządzeń sanitarnych ? częstotliwość wg zał. nr 2. 27)Czyszczenie terakoty ? częstotliwość wg zał. nr 2. 28)Mycie luster wiszących częstotliwość wg zał. nr 2. 29)Usuwanie pajęczyn - wg potrzeb. 30)Sprzątanie palarni zewnętrznych - 2 razy w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach