Przetargi.pl
Kompleksową usługę sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym.

Sąd Rejonowy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-303 Rzeszów, ul. gen. J. Kustronia 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 71 52 372 , fax. 17 71 52 493
  • Data zamieszczenia: 2015-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Rzeszowie
    ul. gen. J. Kustronia 4 4
    35-303 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 71 52 372, fax. 17 71 52 493
    REGON: 00032444100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksową usługę sprzątania obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest kompleksowa usługa sprzątania części obiektu Sądu Rejonowego w Rzeszowie wraz z terenem zewnętrznym przy ul. gen. J. Kustronia 4. Powierzchnia wewnętrzna do sprzątania wynosi - 6047,66 m2 - zakres czynności obejmuje codzienne od poniedziałku do piątku mycie przy użyciu własnego sprzętu i maszyn czyszczących glazury, płytek, bieżące uzupełnianie w sanitariatach: papieru toaletowego, ręczników jednorazowych, mydła w płynie, codzienne opróżnianie koszy na śmieci ich mycie i wymiana worków na śmieci, mycie i czyszczenie umywalek, dozowników na mydło, mycie i czyszczenie sedesów, pisuarów, ich odkażanie, usuwanie nalotów i dezynfekcja, czyszczenie luster, armatury, drzwi, futryn, klamek, szyldów, szyb w drzwiach, grzejników, wyłączników światła, lamp osłonowych, zmywanie i dezynfekcja posadzek, zamiatanie i mycie schodów, ścieranie kurzu: ze stołów, stolików, foteli, krzeseł, poręczy, balustrad, cokołów, gablot, parapetów, mycie i czyszczenie środkami do stali nierdzewnej drzwi wind, ścianek wewnętrznych, mycie luster w windach, przecieranie z kurzu kinkietów oświetleniowych w ciągach komunikacyjnych, mycie zlewozmywaków, stołów, podłóg w pokojach śniadań. Czyszczenie wertikali w razie potrzeb o powierzchni około 1080 m2 Mycie przeszkleń w obiekcie zamawiającego do wysokości 3,5 metra bez użycia technik alpinistycznych lub zwyżki samochodowej. Zamawiający informuje, że w zakres usługi nie wchodzi mycie okien - w zakres prac wchodzić będzie codzienne obustronne mycie szyb w drzwiach umieszczonych w korytarzach, klatkach schodowych około 180 m2, codzienne obustronne mycie szyb (przeszkleń) na holu głównym około 550 m2 w tym oszklenia tamburu 4 piętrowego, (mycie szyb i przeszkleń dotyczy usunięcia zabrudzeń powstałych z codziennego użytkowania). Mycie kinkietów, które są łatwo dostępne bez specjalistycznego sprzętu. Usuwanie pajęczyn i kurzu z sufitów, ścian, kratek wentylacyjnych - wg potrzeb, pranie wykładzin dywanowych - wg potrzeb. Zapewnienie serwisu dziennego (co najmniej 1 osoby) w godzinach pracy Zamawiającego. W zakres serwisu dziennego będzie wchodziło: bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w płynie, uzupełnianie ręczników papierowych, opróżnianie przepełnionych koszy w sanitariatach, utrzymanie posadzek w stanie zapewniającym bezpieczeństwo podczas opadów atmosferycznych takich jak śnieg, deszcz w wyniku czego wewnątrz obiektu przy wejściach tworzy się niebezpieczna śliska powierzchnia (ścieranie na bieżąco mokrych powierzchni, powstałych w wyniku ruchu petentów, ścieranie na bieżąco wody z posadzek, która powstała w przypadku przypadkowego rozlania, awarii hydrauliki, lub kanalizacji.) Zamawiający informuje, że na obiekcie w pomieszczeniach sanitarnych są zamontowane podajniki na mydło w płynie JOFEL SEKTOR. Środki higieny powinny posiadać wymagane przepisami atesty uprawniające do stosowania w Polsce. Sprzęt i materiały oraz środki czystości i środki higieny, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy będzie dostarczał Wykonawca własnym transportem i na własny koszt. Codzienne od poniedziałku do piątku sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku Zamawiającego o powierzchni 9145 m2 W ramach realizacji przedmiotu umowy do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym przy użyciu własnego sprzętu, środków zgodnie z rodzajem i częstotliwością określoną przez Zamawiającego w załączniku, który jest odpowiednio załącznikiem nr 2 do umowy. Szczegóły wykonywania zamówienia zostały opisane w projekcie umowy oraz załącznikach do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wskaźnik zatrudnienia na umowę o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach