Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości na posesjach Terenowych Jednostek Organizacyjnych O/ ZUS Lublin

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana 36,38c
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5357402 , fax. 081 5357402
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    ul. Tomasza Zana 36,38c 36,38c
    20-601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5357402, fax. 081 5357402
    REGON: 00001775600442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości na posesjach Terenowych Jednostek Organizacyjnych O/ ZUS Lublin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 133 tys. euro, jest usługa utrzymania czystości i porządku na posesjach Terenowych Jednostek Organizacyjnych O/ZUS Lublin. 1.1. Zapewnienie niezbędnych środków (materiały, sprzęt, urządzenia) oraz obowiązkowych i odpowiednio przeszkolonych (w szczególności w zakresie BHP) pracowników do należytej realizacji zamówienia leży po stronie wykonawcy, 1.2. Zamawiający nieodpłatnie udostępni wykonawcy pomieszczenie gospodarcze oraz umożliwi nieodpłatny pobór wody w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia, 1.3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 nw. części: 1.3.1. Część I: Utrzymanie czystości i porządku na posesji Inspektoratu ZUS w Puławach, ul. Lubelska 20B w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2012r. /ale nie wcześniej niż od 01.10.2009r/. 1.3.2. część II: Utrzymanie czystości i porządku na posesji Inspektoratu ZUS w Lubartowie, ul. Lipowa 6 w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2012r. /ale nie wcześniej niż od 01.01.2010r/, 1.3.3. Część III: Utrzymanie czystości i porządku na posesji Inspektoratu w Białej Podlaskiej, ul. Sadowa 23 w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2012r. /ale nie wcześniej niż od 06.10.2009r/, 1.3.4. Część IV: Utrzymanie czystości i porządku na posesji Inspektoratu ZUS w Łukowie, ul. Wyszyńskiego 56 w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2012r. /ale nie wcześniej niż od 06.10.2009r/, 1.3.5. Część V: Utrzymanie czystości i porządku na posesji Biura Terenowego ZUS w Parczewie , ul. Plac Wolności 7 w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2012r. /ale nie wcześniej niż od 01.01.2010r/, 1.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość ww. części, 1.5. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV : 90914000 - 7 - Usługi sprzątania parkingów ; 90620000 - 9 - Usługi odśnieżania; 90630000 - 2 - Usługi usuwania oblodzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909140007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od wykonawców, będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia /niżej wymienione/ wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć nw. oświadczenia i dokumenty: A. Wymagane oświadczenia od wykonawcy: Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania . B. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1.Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. 2.1., wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 3.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają jedną ofertę, 3.2. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty wymienione w pkt. 1. winien złożyć każdy z wykonawców. Do oferty dołączają również pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 3.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. II.A. w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy składa pełnomocnik wykonawcy, natomiast w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy, składa odrębnie każdy ze wspólników

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną