Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
ul. Wołyńska 57 57
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
REGON: 11005287100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i wdrożenie Elektronicznego Systemu Pozycjonowania i Monitoringu w pojazdach Zamawiającego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie Elektronicznego Systemu Pozycjonowania i Monitoringu w pojazdach Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres, opis parametrów technicznych i zestawienie pojazdów stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Opis minimalnych warunków gwarancyjnych: 1. Wymagany, bezwarunkowy okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu czyli przez czas trwania umowy. 2. Czas usunięcia usterki w okresie gwarancyjnym maksymalnie 48 godzin od momentu zgłoszenia. 3. Koszty dojazdu serwisu w przypadku awarii pokrywa Wykonawca (Gwarant). 4. Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego. 5. W przypadku zawiązania konsorcjum, wchodzący w jego skład członkowie wyznaczą przedstawiciela, którego wkład finansowy w realizację zamówienia jest największy. Wyznaczony reprezentant odpowiedzialny będzie za realizację warunków gwarancyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 381121004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: 1. Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) wraz z określonymi w SIWZ. 2. Wykażą się w okresie ostatnich 3 lat wdrożeniem co najmniej 2 porównywalnych systemów. 3. Przedstawiający dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w załączniku nr 1 wraz z oświadczeniem że oferowany produkt jest zgodny z treścią owego załącznika. 4. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX SIWZ, według formuły (spełnia/nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, winien złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, zgodnie z treścią załącznika nr 2 oraz 2a. 3. Oświadczenie, że produkt spełnia wymagania określone w załączniku nr 1. 4. Szczegółową wycenę systemu (załącznik nr 4). 5. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt VIII ust. 2 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: wartość i daty dostaw systemów, wykaz odbiorców, pisemne potwierdzenia, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo (referencje). 6. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt VIII ust. 3 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: parametry i opis techniczny potwierdzające spełnienie warunków określonych dla przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia i dokumenty opisane w ust. IX, - dokumenty i oświadczenia opisane w ust. IX pkt 1 są składane dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w SIWZ. 3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców tworzących konsorcjum, - prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę), - oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum - minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i okresu gwarancyjnego, - określenie sposobu współdziałania Wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 5 potraktowane będzie jako uchylanie się od podpisania umowy. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Oferenci, których oferty nie zawierają wymaganych dokumentów lub z przedłożonych dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty nie będą rozpatrywane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgk.chelm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa towarów dla potrzeb projektu Staż Twoją Szansą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2014-07-02 - Zakup systemu elektronicznego działającego w środowisku GIS do prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów- dostarczenie 14 sztuk odbiorników GPS wraz z oprogramowaniem i przeszkoleniem.
Dodano: 2013-06-12 - Dostawa, montaż, uruchomienie oraz usługa monitoringu systemem GPS pojazdów Zamawiającego
Dodano: 2013-05-13 - Dostawa, montaż, uruchomienie oraz usługa monitoringu systemem GPS pojazdów Zamawiającego
Dodano: 2013-04-24 - Dostawa, montaż, uruchomienie oraz usługa monitoringu systemem GPS pojazdów Zamawiającego
Dodano: 2013-02-04 - dostawa nadajników (logerów) z nadajnikiem GSM z modułem GPS do badań telemetrycznych
Dodano: 2013-01-18 - Dostawa nadajników (logerów) z nadajnikiem GSM z modułem GPS do badań telemetrycznych
Dodano: 2012-12-07 - dostawa nadajników (logerów) z nadajnikiem GSM z modułem GPS do badań telemetrycznych
Dodano: 2012-11-27 - Kompleksowa realizacja usługi wdrożenia systemu monitorowania pojazdów utrzymania zimowego opartego na technologii GPS
Dodano: 2012-10-04 - Kompleksowa realizacja usługi wdrożenia systemu monitorowania pojazdów utrzymania zimowego opartego na technologii GPS.
Dodano: 2012-09-21