Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości i dezynfekcji w budynku Sądu Rejonowego w Skierniewicach

Sąd Rejonowy w Skierniewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 344 902, 46 83 44 908 , fax. 468 344 903
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Skierniewicach
    Reymonta 12/14
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 468 344 902, 46 83 44 908, fax. 468 344 903
    REGON: 00032333500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierniewice.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SĄD REJONOWY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości i dezynfekcji w budynku Sądu Rejonowego w Skierniewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości i dezynfekcji w budynku Sądu Rejonowego w Skierniewicach przy ul. Reymonta 12/14. Zakres usługi obejmuje: a) sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń socjalnych, pomieszczeń gospodarczych i magazynowych, pomieszczeń aresztu, wejścia głównego oraz wejść przy zastosowaniu środków czystości i sprzętu wykonawcy, wraz z uzupełnianiem dozowników w toaletach w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy, które zapewnia Zamawiający. b) Dezynfekcja powierzchni płaskich poprzez zmycie ich dedykowanym płynem do dezynfekcji. Dezynfekcja obejmuje pokoje, korytarze, sale rozpraw, BOI, Biuro Podawcze, Centralną Informację Ksiąg Wieczystych, toalety, stanowisko ochrony, pomieszczenia spotkań z podopiecznymi, areszt. W zakresie dezynfekcji jest zmywanie stołów, blatów, ławek, biurek, urządzeń biurowych, zlewów z bateriami, innego wyposażenia toalet (dotykanych przez użytkowników), poręczy, klamek, przeszkleń (zabezpieczeń) ochronnych i miejsc narażonych na częsty dotyk interesantów, pracowników. Uzupełnianie płynu do dezynfekcji rąk w podajnikach automatycznych lub podajnikach grawitacyjnych. Preparaty do dezynfekcji rąk zapewnia Zamawiający. Płyn do dezynfekcji powierzchni zapewnia Wykonawca c) Dezynfekcja podłóg zmywanych na mokro. Dezynfekcja powinna być wykonana zgodnie z zaleceniami Producenta środka. Płyn do dezynfekcji zapewnia Wykonawca. d) mycie okien wewnętrznych i zewnętrznych, żaluzji oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych , e) pranie wykładzin dywanowych i dywanów, mebli tapicerowanych, foteli, 2. Szczegółowy zakres usług, wykaz pomieszczeń, powierzchnie, zakres czynności oraz dane dotyczące minimalnej liczby osób zatrudnionych do sprzątania i czasu ich pracy – określone zostały w Załączniku Nr 2 do wzoru umowy „zakres usług”. Dane dotyczące minimalnej liczby osób (zaznaczone kursywą) podane zostały w celu umożliwienia wykonawcom wypracowania optymalnych rozwiązań dotyczących składu osobowego personelu sprzątającego i sporządzenia kalkulacji kosztów. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy, począwszy od 1 grudnia 2020 roku do 30 listopada 2021 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Oświadczenie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach