Przetargi.pl
Usługa uruchomienia infrastruktury telefonii VoIP wraz z dostawą sprzętu i świadczeniem usług telefonii VoIP dla SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (DZp.DI.DGt.460.1.2016)

SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-201 Rybnik, ul. Gliwicka 33
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4328138 , fax. 032 4328169
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
    ul. Gliwicka 33 33
    44-201 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4328138, fax. 032 4328169
    REGON: 00029293600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa uruchomienia infrastruktury telefonii VoIP wraz z dostawą sprzętu i świadczeniem usług telefonii VoIP dla SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (DZp.DI.DGt.460.1.2016)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Usługa uruchomienia infrastruktury telefonii VoIP wraz z dostawą sprzętu i świadczeniem usług telefonii VoIP dla SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę aparatów telefonicznych, centrali i pozostałego sprzętu koniecznego do realizacji przedmiotu zamówienia, zwanego dalej infrastrukturą VoIP; 2) uruchomienie zintegrowanej telefonii VoIP; 3) dostarczenie niezależnego łącza internetowego; 4) świadczenie usług telefonii stacjonarnej typu VoIP; 5) świadczenie usług telefonii stacjonarnej typu analogowego dla posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury telefonicznej; 6) przeprowadzenie szkoleń; 7) obsługę serwisową. Szczegółowy zakres zamówienia opisują: warunki techniczno - eksploatacyjne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ, zestawienie telefonów oraz gniazd telefonicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Dostarczone elementy infrastruktury telefonii VoIP (telefony, centrale, itp.) muszą być nowe, wcześniej nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji, odpowiadać polskiemu standardowi zasilania. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy PZP. Prawo opcji obejmuje rozszerzenie zakresu przedmiotu umowy poprzez: 1) zwiększenie liczby połączeń o dodatkowy pakiet minut miesięcznie (100% zamówienia podstawowego) - koszty takich połączeń naliczane będą według cen jednostkowych przyjętych w Formularzu cenowym dla połączeń poza abonamentem stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy; 2) zwiększenie liczby aparatów telefonicznych wraz z wszelkim niezbędnym oprogramowaniem, licencjami i osprzętem umożliwiającym realizację połączeń w ilości do 8 szt. aparatów stacjonarnych i do 5 szt. aparatów bezprzewodowych; 3) rozszerzenie liczby użytkowników z 270 do maksymalnie 290 wraz z wszelkim niezbędnym oprogramowaniem oraz licencjami umożliwiającymi legalne użytkowanie; 4) rozszerzenie usługi faksowania o maksymalnie 3 dodatkowe stanowiska wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz licencjami umożliwiającymi legalne użytkowanie. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w okresie trwania umowy; 2) zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; 3) skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego; 4) Zamawiający, w zależności od potrzeb, może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień; 5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem do umowy - zamówieniem; 6) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ, projekcie umowy i załącznikach do umowy; 7) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż integralną częścią SIWZ jest Projekt umowy, która będzie zawarta pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą (Załącznik nr 12 do SIWZ). Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia w dniu 01.08.2016r. w godz. 10.00 do 13.00 wizji lokalnej obiektów, w których realizowany ma być przedmiot zamówienia. Osoby zainteresowane wizją lokalną muszą zgłosić telefonicznie chęć udziału w wizji, najpóźniej na jeden dzień przed wyznaczona datą. Osoba do kontaktu: Pan Łukasz Lewandowski tel. - tel. 32 43 28 114, Pan Grzegorz Karwot - tel. 32 43 28 263; Strony przewidują możliwość zmiany niniejszej Umowy w następujących przypadkach: 1) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 2) zmian treści o charakterze informacyjno - instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresów korespondencyjnych, 3) działania Siły Wyższej uniemożliwiającej bądź utrudniającej realizację przedmiotu Umowy; 4) kolizja realizowanych prac z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego pracami-remontami-działaniami, 5) opóźnienie wykonania Umowy na skutek prac realizowanych przez innego wykonawcę (nie dotyczy pośrednich i bezpośrednich podwykonawców Wykonawcy), 6) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy, 7) zmiany urzędowej stawki podatku VAT - ewentualna zmiana Umowy może w takim przypadku obejmować zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy poprzez jego obniżenie lub podwyższenie w zakresie należnej kwoty podatku VAT w celu uwzględnienia zmiany kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, 8) innych przyczyn zewnętrznych, niezależnych wyłącznie od Zamawiającego a zarazem niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających bądź utrudniających realizację Umowy, 9) jakichkolwiek innych sytuacji, dla których w Umowie wskazano na możliwości zmiany Umowy. Zmiany, o których mowa w pkt. III.7 SIWZ, mogą nastąpić na pisemny wniosek dowolnej ze Stron. Strony przewidują, że termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania Umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności, które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie przedmiotu Umowy w pierwotnie ustalonym terminie oraz wyłącznie jeżeli Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za te okoliczności na podstawie Umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 Ustawy PZP. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert (zaksięgowane na rachunku Zamawiającego) w wysokości: 15 000,00 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (płatne przelewem na konto: PEKAO S.A. o-Rybnik 24 1240 4272 1111 0000 4835 2352, z dopiskiem: Wadium do DZp.DI.DGt.460.1.2016; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt XIV.2.1) SIWZ. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty, zaś oryginał dokumentu (gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, itd.) należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą w Biurze Pracownika ds. Zamówień publicznych SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - budynek Administracji, II piętro, pokój nr 17 do 10.08.2016 r. do godziny 9.30. Okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy PZP. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia awarii poważnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach