Przetargi.pl
Usługa udzielenia wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Przemęt ogłasza przetarg

  • Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 496 071 , fax. 65 549 69 77
  • Data zamieszczenia: 2020-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemęt
    ul. Jagiellońska 8
    64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    tel. 655 496 071, fax. 65 549 69 77
    REGON: 41105079300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa udzielenia wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Usługa udzielenia wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek”. 3.2 Kwota kredytu 2.500.000,00 zł 3.3 Wykorzystanie kredytu: I transza 1.000.000,00 zł, II transza 1.500.000,00 zł 3.4 Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r. 3.5 Karencja w spłacie kredytu: do dnia 31 marca 2022 r. 3.6 Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3.7 Spłata kapitału wg harmonogramu: Data spłaty 31.03.2022 - 50.000,00 30.06.2022 - 50.000,00 30.09.2022 - 50.000,00 31.12.2022 - 50.000,00 31.03.2023 - 325.000,00 30.06.2023 - 325.000,00 30.09.2023 - 325.000,00 31.12.2023 - 325.000,00 31.03.2024 - 250.000,00 30.06.2024 - 250.000,00 30.09.2024 - 250.000,00 31.12.2024 - 250.000,00 3.8 Spłata odsetek w okresach kwartalnych do 15 dnia miesiąca następującego po kwartale. 3.9 Oprocentowanie kredytu jest ustalone w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę Banku (ustalona na podstawie złożonej oferty). WIBOR 3M oznacza notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych złotowych depozytów 3-miesięcznych. Należy zastosować rzeczywisty kalendarz odsetkowy tj. miesiąc-rzeczywista liczba dni a rok 365/366 (z uwzględnieniem lat przestępnych). 3.10 Stawka bazowa WIBOR, określana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 3M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. Ustalona stawka bazowa będzie obowiązywać w okresie od pierwszego do ostatniego dnia stanowiącego dany okres odsetkowy. Spłata następować będzie za okresy kwartalne 3.11 Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania. 3.12 W przypadku płatności odsetkowych i rat kapitałowych przypadających na dzień wolny od pracy należy przyjąć, że płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 3.13 Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od kwoty aktualnego zadłużenia. 3.14 Spłata rat i odsetek będzie następować przelewem. 3.15 Za datę spłaty kredytu i odsetek rozumie się datę wpływu środków na rachunek kredytowy. 3.16 Odsetki od udzielonego kredytu będą stanowić jedyne wynagrodzenie wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z obsługą kredytu. 3.17 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty kapitału w okresie obowiązywania umowy po wystąpieniu z wnioskiem do wykonawcy, co najmniej 7 dni przed planowaną spłatą. Powyższe spowoduje ponowne przeliczenie wielkości rat kapitałowych i odsetkowych oraz przesłanie przez wykonawcę nowego harmonogramu spłaty kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu aneksowania umowy, w tym w szczególności z tytułu zmiany harmonogramu spłaty kredytu lub z tytułu niewykorzystania całości kredytu. 3.18 Zamawiający zastrzega sobie prawo renegocjacji kwot i terminów spłaty kapitału. 3.19 Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku kredytowego. 3.20 Ponadto opis przedmiotu umowy zamówienia stanowią załączniki do niniejszej SIWZ:  opinia RIO,  Sprawozdania budżetowe na 30.06.2020 r. (RB-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z, Rb-NDS),  Sprawozdania budżetowe za 2019 r. (RB-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z, Rb-NDS),  Sprawozdania finansowe za 2019 r. (bilans z wykonania budżetu, bilans jednostki, RZiS, ZZFJ),  Uchwały: Uchwała budżetowa na 2020 rok, Uchwała WPF na lata 2020-2024, Uchwała w sprawie zaciągnięcia przez Gminę Przemęt kredytu długoterminowego,  Aktualny stan zobowiązań wobec innych instytucji finansowych. 3.21 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. osoba prowadząca obsługę Zamawiającego jako kredytobiorcę, wskazana do kontaktów z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). 3.22 Zamawiający zastrzega prawo do przeprowadzenia kontroli, na każdym etapie realizacji zamówienia, w zakresie spełnienia wymagań o których mowa w pkt 3.21, z możliwością żądania od Wykonawcy lub podwykonawców przedstawienia dowodów potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę w tym w szczególności: 1) kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika poświadczonej za zgodność z oryginałem lub 2) innych dokumentów - zawierających informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie zawartej umowy o pracę w szczególności imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r., poz. 2357 ze zm.), tj. zezwolenie Prezesa Narodowego Banku Polskiego, Komisji Nadzoru Finansowego lub innego właściwego organu na wykonywanie czynności bankowych. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe lub dokument równoważny. W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie winien spełniać każdy z Wykonawców osobno.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d) zobowiązanie wymagane postanowieniami 6.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; e) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo; f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; g) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach