Przetargi.pl
Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000, 00 zł na pokrycie deficytu budżetu w 2019 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

Gmina Strzyżewice ogłasza przetarg

  • Adres: 23-107 Strzyżewice, Strzyżewice
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 666 025, , fax. 815 666 025
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzyżewice
    Strzyżewice 109
    23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie
    tel. 815 666 025, , fax. 815 666 025
    REGON: 43101986200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000, 00 zł na pokrycie deficytu budżetu w 2019 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja usługi pn. „Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetu w 2019 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów”. 2) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 31.12.2029 r. 3) Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 31. 03. 2020 r. 4) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 1 500 000,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). 5) Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. 6) Spłata kredytu dokonywana będzie w 40 ratach kwartalnych (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), w ostatnim dniu każdego kwartału. 7) Prowizja będzie płatna jednorazowo w terminie ustalonym przez Bank, jednak nie wcześniej niż w dniu uruchomienia kredytu na koncie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wyłącznie jednorazową prowizję tzn. z tytułu uruchomienia kredytu. 8) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M średnia arytmetyczna z notowań na dzień 31.10.2019 r. – na potrzeby badania ofert. 9) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienionymi w SIWZ. 10) Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 11) Wykonawca w terminie określonym w formularzu oferty uruchomi kredyt - 1 transza w wysokości: 1 500 000,00 zł na konto wskazane przez Zamawiającego. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 2. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 4. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) KOD CPV GŁÓWNY: 66113000-5 - usługi udzielania kredytu 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 6. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 11. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp – nie dotyczy. 12. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Wszelkie rozliczenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ dokonywane będą w złotych polskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) uprawnienia do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2018 poz. 2187 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z informacją, którą cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom i podaniem firm Podwykonawców Dokument składany w oryginale. 2) harmonogram spłat kredytu sporządzony na podstawie załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ. 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest składana przez pełnomocnika, upoważniające go do tej czynności, 4) oświadczenie /zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), oświadczenie składane w oryginale. Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: 1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach