Przetargi.pl
Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 700.000 zł na finansowanie deficytu budżetowego gminy Sierpc oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz emisji obligacji

Urząd Gminy w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09200 Sierpc, ul. Bp. Floriana
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 275 57 01 , fax. 024 275 57 01
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Sierpcu
    ul. Bp. Floriana 4
    09200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 275 57 01, fax. 024 275 57 01
    REGON: 61002131700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.sierpc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 700.000 zł na finansowanie deficytu budżetowego gminy Sierpc oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz emisji obligacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka przedmiotu zamówienia: „Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 700.000 zł na finansowanie deficytu budżetowego gminy Sierpc oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz emisji obligacji”. Rodzaj waluty: PLN. Kwota kredytu 700.000 złotych, słownie złotych: siedemset tysięcy złotych 00/100. Spłata rat kapitałowych w latach 2018-2027.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie powyższego warunku Zamawiający oceni na podstawie: 1) wypełnionego oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji – według załącznika nr 2 do SIWZ. 2) posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe, bądź inne wymagane właściwymi przepisami prawa zezwolenie lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy – według załącznika nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo lub inny dokument (np: odpis KRS, umowa spółki, wypis z CEIDG itp.) potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach