Przetargi.pl
Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 500.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetowego gminy Sierpc oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów oraz emisji obligacji

Gmina Sierpc ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, Biskupa Floriana
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242755701 , fax. 242755701
  • Data zamieszczenia: 2018-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sierpc
    Biskupa Floriana 4
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 242755701, fax. 242755701
    REGON: 611015945
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sierpc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 500.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetowego gminy Sierpc oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów oraz emisji obligacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 500.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetowego gminy Sierpc oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów oraz emisji obligacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie powyższego warunku Zamawiający oceni na podstawie: - wypełnionego oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji – według załącznika nr 2 do SIWZ. - posiadanego zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe, bądź inne wymagane właściwymi przepisami prawa zezwolenie lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy – według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. pełnomocnictwo lub inny dokument (np: odpis KRS, umowa spółki, wypis z CEIDG itp.) potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach