Przetargi.pl
Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Miasta Sierpc

Gmina Miasto Sierpc ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, Piastowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 275 86 86 , fax. 024 275 86 33
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sierpc
    Piastowska 11 a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 275 86 86, fax. 024 275 86 33
    REGON: 61101548300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/bipkod/004

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Miasta Sierpc
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Miasta Sierpc”. 2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 PLN (Słownie: trzy miliony złotych 00/100) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy miasta Sierpc, zgodnie z Uchwała Rady Miejskiej Sierpca Nr 255/XXXIII/2020 z dnia 9 września 2020 r. spłata wnioskowanego kredytu nastąpi z wpływów z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych. Zamówienie będzie realizowane w transzach od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 roku na podstawie złożonej dyspozycji Burmistrza i Skarbnika Miasta Sierpca. Oprocentowanie kredytu – według stopy procentowej WIBOR 3M, powiększone o stałą marżę banku. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w ratach kwartalnych w terminie do 30 dnia każdego kwartału przez okres 36 kwartałów po 83.334,00 zł poczynając od 30 marca 2021 r. Spłata I raty wraz z odsetkami od dnia zaciągnięcia kredytu przypada na 31.III.2021r. Ostatnia rata kredytu do 31 grudnia 2029 roku w wysokości 83.310,00 zł. plus należne odsetki. Okres karencji w spłacie od uruchomienia kredytu do 30 marca 2021 r. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. Zmiany oprocentowania wynikające ze stawki WIBOR 3M nie stanowią zmiany warunków umowy. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M na dzień 2 października 2020r. Spłata rat kapitałowych nastąpi w latach 2021-2029. Kredyt winien być uruchomiony do dyspozycji zamawiającego w terminie określonym przez Wykonawcę w Formularzu oferty od dnia wydania pisemnej dyspozycji Burmistrza i Skarbnika Miasta Sierpca (termin ten jest kryterium oceny ofert). Planowany termin zaciągnięcia kredytu 23.11.2020 r. ostateczna spłata (ostatnia rata odsetkowa i kapitałowa) 31.12.2029 r. Zastrzegamy sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez żadnych dodatkowych opłat i podania przyczyn. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego „In blanco” bez protestu wraz z deklaracją wekslową. W przypadku gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu bądź odsetek przypadają na dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga: a) oświadczenie wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu b) przedstawienie zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, bądź inne wymagane właściwymi przepisami prawa zezwolenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 2) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach