Przetargi.pl
Usługa udzielenia długoterminowego kredytu w kwocie 1 200 000 zł

Gmina Michów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-140 Michów, Rynek I 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 566 001 , fax. 81 8566001 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michów
    Rynek I 16
    21-140 Michów, woj. lubelskie
    tel. 818 566 001, fax. 81 8566001 w. 29
    REGON: 43101956600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamichow.pl; ugmichow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa udzielenia długoterminowego kredytu w kwocie 1 200 000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia długoterminowego kredytu w kwocie 1 200 000,00 zł, na pokrycie deficytu budżetu gminy. Kredyt w całej kwocie 1 200 000,00 zł wpłynie na konto Gminy nr 55 8191 1068 2001 0000 1531 0004 Zamówienie obejmuje usługę bankową, w której wartością zamówienia są opłaty, prowizje, odsetki i inne podobne świadczenia. Kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową wg stawki WIBOR 3M dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres rozliczeniowy (październik 2019 1,72% ) plus ewentualna stała marża bankowa. Do obliczenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia jako stawkę bazową należy przyjąć WIBOR 3M z października 2019 oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącach oraz 365 dni w roku. Przewidywane rozpoczęcie spłat kredytu będzie z dniem 31 marca 2022 roku przy czym ostateczna data zaciągnięcia będzie zależała od terminu zakończenia procedury przetargowej i daty podpisania umowy. Spłata kredytu dokonywana będzie w ratach kwartalnych w terminie do ostatniego dnia miesiąca kończącego dany kwartał. Spłata odsetek, które naliczane będą w miesięcznych ratach (na koniec każdego miesiąca) w całym okresie kredytowania winna być według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu spłaty kredytu, począwszy od miesiąca w którym uruchomiony zostanie kredyt (listopad 2019 r.) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat za przedterminową spłatę kredytu. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim UE w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj. zezwolenia na wykonanie czynności bankowych w zakresie udzielania kredytów, zgodnie z ustawą z dnia 29.8.1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r.poz. 2187 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, o których mowa wyżej, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – (wg załączonego wzoru – zał. nr 4 do SIWZ) 2. Wzór umowy, uwzględniający wymagania zamawiającego zawarte w siwz 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. (wg załączonego wzoru - zał. nr 5 do siwz)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach