Przetargi.pl
Usługa transportowa – przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 w Kielcach w roku kalendarzowym 2021

Gmina Kielce - Szkoła Podstawowa Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-640 Kielce, Jurajska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 367-64-87, , fax. 413 676 945
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kielce - Szkoła Podstawowa Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach
    Jurajska 7
    25-640 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 367-64-87, , fax. 413 676 945
    REGON: 29100934300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp25.kielce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa transportowa – przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 w Kielcach w roku kalendarzowym 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 w Kielcach w roku kalendarzowym 2021, na trasie; miejsce zamieszkania – Szkoła – miejsce zamieszkania, wg poniższego harmonogramu : TRASA 1-sza: Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 ul. Jurajska 7 – ul. Batalionów Chłopskich 360, przez ul. Piekoszowską do pętli MZK. i powrót. Ilość dzieci – wg planu zajęć. Środek transportu – autobus Długość trasy – 16 km Dowożenie: 4 kursy – o godz. 6.50/ 7.40 /11.20 /12.15 Łączna długość trasy – 4 kursy x 16 km = 64 km. TRASA 2-ga: Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 ul. Jurajska 7 – ul. Kruszelnickiego (pętla MZK) przez ul. Transportowców i powrót tą samą trasą. Ilość dzieci – wg planu zajęć. Środek transportu – autobus Długość trasy – 19 km Dowożenie: 4 kursy – o godz. 6.55 / 7.45 /10.25 /12.15 Łączna długość trasy – 4 kursy x 19 km = 76 km. TRASA 3-cia : Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 ul. Jurajska 7 – Piekoszowska, ul. Kruszelnickiego (pętla MZK), ul. Transportowców, dalej ulicą Batalionów Chłopskich do pętli MZK i powrót. Ilość dzieci – wg planu zajęć. Środek transportu – autobus Długość trasy – 24 km Dowożenie: 3 kursy – o godz. 6.40 / 11.10 / / 12.10 / Odwożenie: 6 kursów – o godz. 12.05 / 14.05 / 15.05 / 16.50 / 17.40 / 18.30 / Łączna długość trasy – 9 kursów x 24 km = 356 km. Łączna dzienna ilość kursów do wykonania przez Przewoźnika = 17 Niezbędna ilość autobusów do wykonania zamówienia = 2 Łączna dzienna długość trasy do pokonania przez Przewoźnika = 356 km. Planowana łączna dzienna ilość dowożonych uczniów = 290. UWAGA. Zakres przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku zmian w planie zajęć lekcyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (DZ.U. z 2017 r., poz. 2200 ze zmianami)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykazu osób do punktacji - załącznik nr 6 do formularza ofertowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach