Przetargi.pl
Usługa teleopieki (opaski monitorujące) dla 120 osób (usługa wdrożenia 70 opasek w 2022r. i 50 opasek w 2023r. czyli w 2023r. realizacja 120 opasek) w ramach projektu nr POWR.02.08.00-00-0085 (...)

CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W JAROCINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Wrocławska 39
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627470160
  • Data zamieszczenia: 2022-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W JAROCINIE
    ul. Wrocławska 39
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627470160
    REGON: 003340883
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa teleopieki (opaski monitorujące) dla 120 osób (usługa wdrożenia 70 opasek w 2022r. i 50 opasek w 2023r. czyli w 2023r. realizacja 120 opasek) w ramach projektu nr POWR.02.08.00-00-0085 (...)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa teleopieki (opaski monitorujące) dla 120 osób (usługa wdrożenia 70 opasek w 2022r. i 50 opasek w 2023r. czyli w 2023r. realizacja 120 opasek) w ramach projektu nr POWR.02.08.00-00-0085/20 pt. „Jarocińskie Centrum Usług Społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym. Urządzenie do komunikacji z centrum teleopieki oraz wymagania dotyczące centrum teleopieki:1) Typ urządzenia - opaska/bransoletka na nadgarstek – 120 sztuk - dodatkowo podłączona do koncesjonowanej Agencji Ochrony z reakcją Grupy Interwencyjnej na terenie Miasta i Gminy Jarocin ze statutem (SUFO).2) Stan urządzenia - fabrycznie nowe, rok produkcji co najmniej 2020 r.3) Materiał wykonania - części opaski mające kontakt ze skórą są antyalergiczne.4) Rodzaj zapięcia - jak najłatwiejsze, z możliwością regulacji długości paska.5) Identyfikacja - Posiada indywidualny i niepowtarzalny numer (numer seryjny urządzenia lub nr. IMEI).6) Funkcje:- musi posiadać jeden przycisk do bezpośredniego połączenia się z centrum teleopieki,- dopuszczalna jest większa ilość przycisków – muszą być rozróżnialne lub opisane dla osób niedowidzących,- możliwość prowadzenia komunikacji dwustronnej w celu prowadzenia rozmów z operatorem centrum – wbudowany głośnik i mikrofon,- przycisk do odbierania połączeń przychodzących,- pomiar tętna,- pomiar ciśnienia,- czujnik upadku,- czujnik zdjęcia i założenia opaski,- lokalizator GPS,- pomiar poziomu naładowania baterii.7) Komunikaty:- komunikaty w języku polskim,- głosowe informujące o:o włączeniu i wyłączeniu opaski,o konieczności naładowania baterii w opasce,o wysyłaniu komunikatu w momencie uruchomienia połączenia z centrum teleopieki przez użytkownika.8) Wymagania dotyczące baterii:- czas działania opaski w stanie czuwania, bez żadnych działań ze strony użytkownika (jak np. wykonywanie połączeń) – minimum 48 godzin,- żywotność baterii na oferowanym poziomie co najmniej 2 lata,- czas jednego pełnego ładowania nie dłużej niż 4 godziny.9) Serwis: - Urządzenia muszą być serwisowane przez dostawcę urządzeń.10) Warunki wymiany:- w przypadku spadku pojemności baterii urządzeń poniżej zadeklarowanego czasu, oferent wymienia opaskę bez udziału Zamawiającego, zachowując ciągłość monitorowania pacjenta (czas działania opaski w stanie czuwania nie może być krótszy niż 48 godzin od pełnego naładowania),- wykonawca zapewnia bezpłatną wymianę urządzeń w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki,- wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonej karty SIM i instalacji nowej w urządzeniu w ciągu 2 dni roboczych od zarejestrowania usterki (zgłoszenia przez użytkownika lub stwierdzenia faktu przez operatora),- nowo wydana opaska powinna być poprawnie skonfigurowana dla użytkownika w czasie maksymalnie 2 godzin od powiadomienia centrum teleopieki.11) Komunikacja GSM:- zasięg sieci 100% terenu Miasta i Gminy Jarocin,- zapewnienie odpowiedniej puli danych do komunikacji z centrum teleopieki z normalną prędkością.12) Czas monitoringu - 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu.Czas dojazdu Grupy Interwencyjnej w przypadku wezwania anty napadowego na terenie Miasta i Gminy Jarocin maksymalnie dzień 10 min. /noc 5 min.13) Kwalifikacje:- Centrum teleopieki musi funkcjonować 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę,- pracownik techniczny – 5 dni w tygodniu przez 8 godzin dziennie.14) Zadania:Do zadań pracowników Wykonawcy należy:- odbieranie alarmów z opaski,- nawiązywanie kontaktu z użytkownikiem po odebraniu alarmu,- kontakt z podanym numerem telefonu wyznaczonym przez użytkownika w celu weryfikacji wystąpienia alarmu,- wezwanie pomocy,- utrzymanie kontaktu z użytkownikiem do momentu przybycia pomocy,- stałe monitorowanie stanu technicznego opasek,- systematyczne monitorowanie poziomu naładowania opaski, a w przypadku awarii opaski bezzwłoczna interwencja w celu wymiany.Opis procedury reakcji:Po odebraniu sygnału operator stacji monitorowania w pierwszej kolejności:- dzwoni do osoby aby nawiązać z nią kontakt głosowy, wypytuje o powód wezwania ewentualnie hasło, po zebraniu informacji odpowiednio wzywa ratownika medycznego, jeśli nie zachodzi taka potrzeba dzwoni do osób z listy opiekunów i prosi o podjazd do osoby. Oczywiście z zaznaczeniem aby ta osoba oddzwoniła i poinformowała o dalszych działaniach operatora W sytuacji gdy operator nie może skontaktować się z osobą wzywającą pomocy dzwoni do opiekunów z listy kontaktów i natychmiast kieruje ich do osoby wzywającej pomocy. Oczywiście z zaznaczeniem aby ta osoba oddzwoniła i poinformowała o dalszych działaniach operatora jeśli natomiast zachodzi potrzeba i jest taka opcja operator wysyła równocześnie Grupę interwencyjną z ratowniczym przeszkoleniem z zaplombowanym kluczem i jeśli zajdzie taka potrzeba karetkę pogotowia. W przypadku wciśnięcia przycisku SOS gdy wystąpi np. próba napaści, włamania:po odebraniu sygnału operator stacji monitorowania w pierwszej kolejności dzwoni do osoby aby nawiązać z nią kontakt głosowy, wypytuje o powód wezwania ewentualnie hasło, jednocześnie wysyła Grupę Interwencyjną na miejsce aby zweryfikowała sytuację na miejscu i przejęła koordynację nad zagrożeniami, udaremniła próbę napaści oraz wezwała odpowiednie służby i przekazała poszkodowanych /podejrzanych odpowiednim służbom.15) Kompatybilność: System musi odbierać, rejestrować i przechowywać:- datę i godzinę użycia przycisku SOS,- lokalizację GPS w przypadku wystąpienia alarmu,- rejestrację pomiaru tętna i ciśnienia w określonym interwale czasu,- moment zdjęcia i założenia opaski,- datę i godzinę uruchomienia czujnika upadku,- czas ładowania baterii i poziom jej naładowania,- moment wystąpienia alarmu, zapisy rozmów operatora z użytkownikiem oraz rejestr czynności jakie wykonał operator włącznie z czasem, w jakim zostały przeprowadzone,- rozmowy telefoniczne z innych numerów przypisanych do użytkownika,- dane dotyczące ewentualnych napraw gwarancyjnych, wad technicznych i innych występujących problemów z urządzeniem takich jak:o wymiana opaski z powodu ukrytej wady,o pozostałych problemów technicznych np. z baterią, problemów z łącznością.System musi umożliwiać:- pomiar tętna na żądanie operatora,- odczytanie pozycji GPS na żądanie operatora,- prowadzenie rozmowy z użytkownikami opaski,- generowanie billingów i raportów połączeń dla poszczególnych użytkowników, jak i grup użytkowników,- zdalną aktualizację danych użytkownika.Dopuszcza się przechowywanie innych danych jak:- dokumentacja medyczna – karta zdrowia,- instrukcje podawania leków oraz miejsce składowania dawek awaryjnych,- opisy własne tworzone w sposób indywidualny do potrzeb np. plomby bezpiecznej koperty w której przechowywany jest klucz do mieszkania,- zgody pacjenta,- informacje medyczne o pacjentach.16) Jednoczesna obsługa.Wykonawca musi zatrudnić wystarczającą liczbę pracowników do obsługi kilku połączeń przychodzących jednocześnie – tzw. kolejkowanie połączeń.17) Rejestracja:- system musi rejestrować czynności operatorów dotyczących użytkowników, w szczególności datę, czas i treść wprowadzanych lub modyfikowanych zapisów, takich jak:o zmiana danych pacjenta,o działania prowadzone po uruchomieniu alarmu.18) Zabezpieczenia.Dostęp do systemu zabezpieczany jest przynajmniej za pomocą loginu i hasła.19) Czas.Wszelkie dane użytkowników muszą być przechowywane przez cały okres uczestnictwa w projekcie oraz niezwłocznie usuwane po zakończeniu umowy.20) Eksport danych.System musi zapewnić eksport danych w jednym z ogólnodostępnych formatów np. XML, TXT, CSV.21) Procedury systemu.System musi mieć zaimplementowane funkcje umożliwiające kontrolę czasu oraz czynności wykonywane przez operatora w przypadku uruchomienia alarmu, dostępne także dla Zamawiającego.22) Zwrot danych.Wszystkie dane zgromadzone przez system podczas trwania umowy dotyczące użytkowników, informacji pobranych z teleopasek oraz innych danych zarejestrowanych przez system podlegają zwrotowi do Zamawiającego w formie elektronicznej po zakończeniu umowy.23) Wsparcie techniczne.Wykonawca zapewnia całodobowy telefon wsparcia technicznego.24) Szkolenie.Do obowiązków wykonawcy należy przeprowadzenie szkolenia instruktażowego przyszłych użytkowników opasek, w grupach około 20 osób, w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym lub indywidualnie.25) Zakupione przez Wykonawcę opaski w ilości 120 sztuk przechodzą na własność Zamawiającego – CUS w Jarocinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach