Przetargi.pl
Świadczenie usług przez asystenta osoby starszej w miejscu zamieszkania uczestników projektu

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępnie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, Ks. P. Wawrzyniaka 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (62) 78 247 67 , fax. (62) 78 247 67
  • Data zamieszczenia: 2024-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępnie
    Ks. P. Wawrzyniaka 10
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. (62) 78 247 67, fax. (62) 78 247 67
    REGON: 003340825
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.kepno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przez asystenta osoby starszej w miejscu zamieszkania uczestników projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:1) Świadczenie usług przez jednego asystenta osoby starszej dla 51 uczestników projektu pn.: „Wielkopolskie telecentrum opieki” w miejscu ich zamieszkania. 2) Przez uczestników projektu, o których mowa w ust. 1, należy rozumieć osoby starsze powyżej 60 roku życia z terenu Miasta i Gminy Kępno, które ze względu na wiek, stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. 3) Zakres obowiązków asystenta osoby starszej obejmuję:a) współpracę (koordynowanie działań pomocowych innych specjalistów działających na rzecz osób starszych) w szczególności z:- osobą starszą,- jej rodziną,- pracownikiem socjalnym,- pedagogiem,- psychologiem,- fizjoterapeutą.Zadaniem specjalistów jest troska o uczestników projektu w sferze życia społecznego, rehabilitacji, czasu wolnego, usług czy świadczeń.b) określenie potrzeb i problemów uczestników projektu,c) ocena warunków życia uczestników projektu i udzielenie wsparcia w zaspokajaniu ich potrzeb w tym zakresie, d) ocena sprawności fizycznej uczestników projektu w wykonywaniu codziennych czynności i ocena ich sprawności umysłowej,e) pomoc w utrzymaniu codziennej higieny osobistej i czystości otoczenia w jakim przebywa, f) wsparcie w indywidualnym planowaniu działań i w wykonywaniu codziennych czynności oraz współpraca ze specjalistami, świadczącymi usługi na rzecz starszych osób, g) emocjonalne wspieranie uczestników projektów i ich rodzin.4) Do obowiązków asystenta osoby starszej będzie należeć:1) świadczenie usług, 2) prowadzenie dokumentacji m.in.: kart pracy z uczestnikami projektu, 3) prowadzenie rejestru przyjętych uczestników projektu,4) wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,5) czuwanie nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,6) przedkładanie do 25-ego dnia każdego miesiąca rozliczanego, zestawienia z zrealizowanych usług z uwzględnieniem liczby godzin i osób, które z niej skorzystały.5) Szacunkowy maksymalny i minimalny wymiar liczby godzin usług świadczonych przez asystenta osoby starszej wynosi 2.700 godzin w okresie obowiązywania umowy. 6) Wykonawca będzie świadczyć usługę, o której mowa w ust. 1, w wymiarze szacunkowo 100 godzin miesięcznie. Usługi mogą być świadczone przez 7 dni w tygodniu7) Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru liczby godzin usług świadczonych przez asystenta osoby starszej, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych, np. dojazdów do uczestników projektu. 8) Koszt dojazdu do miejsca zamieszkania uczestników projektu ponosi Wykonawca.9) Rozliczenie za usługi będzie dokonywane na podstawie liczby rzeczywiście wykonanych usług.10) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, na załączniku nr 6 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować jedną osobą, która będzie przez niego skierowana do realizacji zamówienia, posiadającą:a) kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej lubb) co najmniej 10-miesięczne doświadczenie w świadczeniu opieki nad osobą starszą/osobami starszymi, w ramach zatrudnienia, wolontariatu lub osobistego wykonywania wynikającego z pełnienia roli opiekuna faktycznego,c) empatię, zamiłowanie do pracy z seniorami, tolerancję, spokój, cierpliwość, zrównoważenie, wrażliwość oraz odpowiedzialność,d) prawo jazdy kat B.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach