Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmcu ogłasza przetarg
- Adres: 33-395 Chełmiec, ul. Marcinkowicka 6
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 440 46 27 , fax. 018 440 46 27
- Data zamieszczenia: 2012-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmcu
ul. Marcinkowicka 6 6
33-395 Chełmiec, woj. małopolskie
tel. 018 440 46 27, fax. 018 440 46 27
REGON: 49202426100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa szkoleniowa z zakresu: Aktywizacja społeczna w ramach projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu Mój sukces w moich rękach - program aktywizacji zawodowej w gminie Chełmiec- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Kurs komputerowy z obsługą Internetu i kasy fiskalnej dla 16 osób - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa szkoleniowa z zakresu: Aktywizacja społeczna w ramach projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu Mój sukces w moich rękach - program aktywizacji zawodowej w gminie Chełmiec- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Kurs komputerowy z obsługą Internetu i kasy fiskalnej dla 16 osób 1. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zdobycie prze uczestników kursu umiejętności obsługi komputera,korzystania z Internetu oraz kasy fiskalnej. 2. Zamawiający skieruje 16 uczestników projektu na Kurs komputerowy z obsługą Internetu i kasy fiskalnej - 70 godzin łącznie dla każdego uczestnika. 3. Liczba godzin ogółem: 2 grupy szkoleniowe każda po 70 godzin zajęć. Liczba godzin ogółem podana przez Zamawiającego nie obejmuje godzin egzaminu. 50 godzin kurs komputerowy z obsługą internetu 20 godzin kurs obsługi kasy fiskalnej 4. Planowany termin szkolenia: od 13.06.2012r. do 29.06.2012r. 5. Treść nauczania: Minimalny zakres programu powinien zawierać następujące zagadnienia: komputer PC - definicje pojęć, założenia, działania. Budowa komputera, działanie komputera. Procesor, pamięć operacyjna. Podstawowe urządzenia wejścia i wyjścia. System operacyjny - podstawowe wiadomości o systemach operacyjnych. Zapoznanie się z paskiem zadań - menu Start. Uruchamianie programów, tworzenie, przenoszenie, kopiowanie, usuwanie folderów, zapisywanie plików, edytor tekstu - budowa okna programu. Rodzaje edytorów. Wprowadzanie i zapisywanie tekstu. Zabezpieczanie danych. Kontrola ortograficzna. arkusz kalkulacyjny - budowa okna programu. Wprowadzanie, kopiowanie, przenoszenie zawartości komórek. Zapisywanie, zabezpieczanie, danych. Przeglądarka internetowa - podstawy użytkowania sieci Internet. Wyszukiwanie i przeglądanie stron www. Zakładanie i korzystanie z konta poczty elektronicznej. Poszukiwanie aktualnych ofert pracy zamieszczonych w internecie. Budowa i zasady działania kasy fiskalnej sprzedaż i wykonywanie raportów na kasie fiskalnej Praktyczna obsługa kasy fiskalnej 6.Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek). 7. Miejsce odbywania szkolenia: miasto Nowy Sącz, 8. Zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 19.00 9. Liczba godzin zajęć powinna obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo. 10. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: opiekę nad dziećmi jeżeli wystąpi taka potrzeba na czas trwania szkolenia ( osoba z odpowiednimi kwalifikacjami, lub umieszczenia dziecka w odpowiedniej placówce oświatowej) dostęp do komputera z internetem na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko. dostęp do kasy fiskalnej na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe, które zostaną ujęte w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów ww. szkolenia, przerwy kawowe w postaci bufetu każdego dnia kursu w którym osoba uczestniczy. Zamawiający rozumie pod postacią bufetu - kawa, herbata, cukier, śmietanka, woda mineralna, soki, słodki poczęstunek (min. 4 rodzaje ciastek) catering w postaci jednego ciepłego posiłku każdego dnia kursu, w którym osoba uczestniczy. Zamawiający rozumie pod postacią ciepłego posiłku - posiłek w formie drugiego dania ( np. ziemniaki, mięso, surówka), pamięć przenośną dla każdego uczestnika projektu (min. 8 GB) z odpowiednimi logami 11. Zamawiający wymaga: aby szkolenie prowadził/li wykładowcy posiadający wykształcenie uprawniające do prowadzenia tego rodzaju kursu, 12. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia szkolenia zgodnie z przedstawionym Zamawiającemu programem i harmonogramem szkolenia oraz warunkami podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych - Rozporządzenie MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Zamówienie obejmuje w zakresie merytorycznym i organizacyjnym: 1. Przygotowanie przez Wykonawcę programu oraz harmonogramu zajęć i przedstawienie ich do zatwierdzenia przez Zamawiającego najpóźniej na 2 dni przed podpisaniem umowy. Harmonogram zajęć powinien zawierać: tematykę zajęć, liczbę godzin, miejsce realizacji szkolenia oraz nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia. 2. Prowadzenie szkolenia zgodnie z programem i harmonogramem szkolenia. 3.Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zwierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 4. Systematyczną ocenę postępów uczestników szkolenia, indywidualizacji, kształcenia wobec osób mających trudności w procesie nauczania. 5. Zapewnienie sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć, wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym. 6. Wykonawca zobowiązuje się do Promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez umieszczenie w miejscu odbywania szkolenia, na wszystkich materiałach związanych z przeprowadzeniem szkolenia, w szczególności na dokumentach dotyczących przebiegu realizacji szkolenia; materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach /certyfikatach lub innych zaświadczeniach/ logo Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu, pt. Mój sukces w moich rękach - program aktywizacji zawodowej w gminie Chełmiec - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 7. Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności osób na szkoleniu w trakcie jego trwania. 8. Zapewnienie możliwości kontroli przebiegu szkolenia uprawnionemu pracownikowi GOPS Chełmiec. 9.Wydania uczestnikom szkoleń z wynikiem pozytywnym, stosownych zaświadczeń /lub innych dokumentów/ w terminie do 7 dni po ukończeniu kursu. 10. Przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu szkolenia: - oryginałów list obecności, listy potwierdzające skorzystanie z posiłku, imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkoleń, kserokopii zaświadczeń /lub innych dokumentów/ świadczących o ukończeniu szkolenia, listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń i certyfikatów kompletu materiałów dydaktycznych z których korzystali uczestnicy kursu listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych kserokopii dziennika zajęć, protokołu z egzaminu końcowego, 11. Szkolenie winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem: - zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 131, poz. 216), certyfikatu z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki potwierdzającego ukończenie szkolenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursów i szkoleń informatycznych oraz specjalistycznych
Dodano: 2016-06-17 - Projektowanie w środowisku trójwymiarowym w programach: AutoCAD, Autodesk Inventor i AutoCAD Civil 3D. Nr postępowania: DOR.2710.9.2016
Dodano: 2016-04-22 - Projektowanie w środowisku trójwymiarowym w programach: AutoCAD, Autodesk Inventor i AutoCAD Civil 3D. Nr postępowania: DOR.2710.7.2016
Dodano: 2016-04-08 - Przeprowadzenie usługi szkolenia grupowego: Europejski Certyfikat Umiejętności komputerowych - ECDL BASE wraz z egzaminami PTI dla 47 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olkuszu w ramach projektu pn. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie olkuskim (I) w ramach Działania 8.1. Aktywizacja Zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy w ramach 8 osi Priorytetowej Rynek Pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2015-09-17 - KASJER - FAKTURZYSTA. Oznaczenie sprawy DOR.2710.20.2015
Dodano: 2015-08-28 - GRAFIKA I ANIMACJA KOMPUTEROWA Z REKLAMĄ I TWORZENIEM STRON WWW. Oznaczenie sprawy: DOR.2710.16.2015
Dodano: 2015-07-20 - Szkolenia dla pracowników w zakresie rozwoju, eksploatacji i zarządzania infrastrukturą IT - szkolenia z zakresu technologii pamięci masowych oraz technologii sieci SAN. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007- 2013; nr umowy o dofinansowanie: POIG.02.03.03-12-037/13.
Dodano: 2015-04-01 - przeprowadzenie kursu w zakresie obsługi programu ArcGis w ramach projektu Inżynieria i Ochrona Środowiska na AGH - kierunki zamawiane
Dodano: 2015-03-03 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu Solid Works dla grupy 12 uczestników kierunku zamawianego Inżynieria Materiałowa zakończonego certyfikatem I-go stopnia Certified SolidWorks Associate
Dodano: 2015-02-17 - przeprowadzenie kursu w zakresie obsługi programu ArcGis oraz AutoCad Map w ramach projektu Inżynieria i Ochrona Środowiska na AGH - kierunki zamawiane
Dodano: 2015-01-26