Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20954 Lublin, ul. Mełgiewska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 451 816 , fax. 817 451 817
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
ul. Mełgiewska 11
20954 Lublin, woj. lubelskie
tel. 817 451 816, fax. 817 451 817
REGON: 43121432200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.puplublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa szkoleniowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie usługi szkoleniowej „MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW JEZDNIOWYCH, PROGRAMU KOMPUTEROWEGO MAGAZYNOWEGO, KAS FISKALNYCH I FAKTUROWANIEM” dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublinie oraz w Filiach w Bełżycach i Bychawie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego postępowania nie wymaga posiadania uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz oferty; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz oferty; 3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych (2)”
Dodano: 2024-07-18 - Realizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Hrubieszowskiego w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole
Dodano: 2024-05-21 - Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. „SIÓDEMKA” Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
Dodano: 2024-05-01 - Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu „Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol”
Dodano: 2024-04-29 - Usługa organizacji szkoleń dla opiekunów faktycznych z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu „Polityka Senioralna EFS+”
Dodano: 2024-04-27 - Realizacja usług szkoleniowych (grupowych) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych w ramach projektu pt. „Na naukę nigdy za późno”
Dodano: 2024-03-24 - Organizacja i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych i liceów ogólnokształcących mieszkających lub uczących się w Łukowie w ramach projektu „Łukowska akademia rozwoju”
Dodano: 2024-03-06 - Usługa przeprowadzenia praktycznego (na symulatorze ALX Alsim) szkolenia lotniczego z podchorążymi LAW z zakresu MCC na podstawie przepisów EASA PART.FCL.735.A
Dodano: 2024-02-27 - Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2023/2024 semestr letni
Dodano: 2024-02-22 - Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2023/2024 semestr letni
Dodano: 2024-02-22