Przetargi.pl
Usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 15 osób bezrobotnych pn.: /Kierowca wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem silnikowym/

Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Staszica 1C
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3873242 , fax. 0-68 3873242
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
    ul. Staszica 1C 1C
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3873242, fax. 0-68 3873242
    REGON: 97125663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.nowasol.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 15 osób bezrobotnych pn.: /Kierowca wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem silnikowym/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kategoria według Słownika Zamówień (CPV): 80530000-8 usługi szkolenia zawodowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia w zakresie przeprowadzenia kursu dla 15 osób bezrobotnych pn.: /Kierowca wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem siln
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 1.2 Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami). 1.3 Dysponują lub będą dysponować kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i wykształceniu w zakresie tematyki kursu oraz co najmniej jedna z tych osób w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - uczestniczyła w realizacji kursu grupowego w pozaszkolnej formie kształcenia jako wykładowca, dla co najmniej 10 osób o tematyce przedmiotu zamówienia tj.: /kierowca wózków jezdniowych/. 1.4 Dysponują lub będą dysponować odpowiednim lokalem do zajęć teoretycznych zapewniającym samodzielne stanowiska dla co najmniej 15-osobowej grupy i odpowiednim placem manewrowym do zajęć praktycznych oraz sprzętem i wyposażeniem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia w tym wózki jezdniowe z napędem silnikowym zasilane między innymi gazem. 1.5 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się o wspólne zamówienie: 1.5.1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.5.2 każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu o zamówieniu i części IV pkt 3.2 SIWZ. 2 Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie 1 Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia. 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - Wykonawca przedstawi: 2.1.1 oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 2.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami) - Wykonawca przedstawi: 2.2.1 aktualne na rok 2009 potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej lub wydruk z rejestru elektronicznego udostępniony na stronie internetowej http://ris.praca.gov.pl potwierdzający wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (formatka danych instytucji w rejestrze).Przez aktualne rozumie się zaświadczenie wydane przez WUP w roku 2009 lub zaświadczenie wydane w latach ubiegłych potwierdzone przez WUP w roku 2009 lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający kontynuację prowadzenia działalności w roku 2009. 2.3 Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca przedstawi : 2.3.1 wykaz kadry dydaktycznej, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, gdzie wykonawca wykaże, że co najmniej jedna z wskazanych osób w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - uczestniczyła w realizacji kursu grupowego w pozaszkolnej formie kształcenia jako wykładowca, dla co najmniej 10 osób o tematyce przedmiotu zamówienia tj. /Kierowca wózków jezdniowych/ - wg załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku jeśli wykonawca w wykazie kadry wskaże osoby którymi będzie dysponował wówczas musi dodatkowo złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.4 Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim lokalem, placem manewrowym, sprzętem i wyposażeniem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia - Wykonawca przedstawi: 2.4.1 wskazanie adresów: lokalu do zajęć teoretycznych i placu manewrowego oraz wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Z dokumentu ma wynikać, że Wykonawca zapewnia samodzielne stanowiska dla co najmniej 15-osobowej grupy przy realizacji zajęć teoretycznych i odpowiednim miejscem do zajęć praktycznych - plac manewrowy (przy uwzględnieniu przez Zamawiającego sposobu realizacji zajęć praktycznych), oraz że Wykonawca spełnia warunek dysponowania wózkami jezdniowymi o napędzie silnikowym zasilanymi między innymi gazem. Dodatkowo do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że jednostka szkoląca dysponuje wskazanym lokalem, placem manewrowym oraz wózkami jezdniowymi na czas przeprowadzenia kursu (potwierdzenie najmu, rezerwacji, użyczenia) lub w przypadku gdy wykonawca będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia. 3 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 3.1 dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem, 3.2 każdy z Wykonawców składa osobno dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 2.1.1, 2.1.2 oraz 2.2.1 . Natomiast dokumenty o których mowa w pkt 2.3.1 i 2.4.1 Wykonawcy składają wspólnie. 4 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/, nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny na całość zamówienia - wg załącznika nr 1 do SIWZ. Do formularza ofertowego należy dołączyć: 1.1 Kosztorys szkolenia - wg załącznika nr 1A do SIWZ, 1.2 Opracowany szczegółowy program szkolenia który w swojej treści ma być zgodny z zapisem w pkt 8-10 część II SIWZ, oraz zawierać wszystkie informacje zawarte we wzorze programu szkolenia, który stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. 1.3 Wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia wydane przez instytucję szkoleniową - zgodnie z zapisem w części II SIWZ pkt 18.1 lub 18.2 1.4 Wzór zaświadczenia Urzędu Dozoru Technicznego, które otrzyma absolwent szkolenia po pozytywnym wyniku egzaminu - zgodnie z zapisem w części II SIWZ pkt 19. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wg załącznika nr 2 do specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późniejszymi zmianami) - zgodnie z zapisem w części IV SIWZ ppkt 2.2.1. 5. Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w realizacji kursu o tematyce przedmiotu zamówienia jako wykładowca, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności gdzie wykonawca wykaże, że co najmniej jedna z wskazanych osób w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - uczestniczyła w realizacji kursu grupowego w pozaszkolnej formie kształcenia jako wykładowca, dla co najmniej 10 osób o tematyce przedmiotu zamówienia tj.: /Kierowca wózków jezdniowych/ - wg załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku jeśli wykonawca w wykazie kadry wskaże osoby którymi będzie dysponował wówczas musi dodatkowo złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Wskazanie lokalu do zajęć teoretyczne i placu manewrowego do zajęć praktycznych oraz wykaz sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Z dokumentu ma wynikać, że Wykonawca zapewnia samodzielne stanowiska dla co najmniej 15-osobowej grupy do realizacji zajęć teoretycznych i odpowiednim miejscem do zajęć praktycznych - plac manewrowy (przy uwzględnieniu przez Zamawiającego sposobu realizacji zajęć praktycznych) oraz że Wykonawca spełnia warunek dysponowania wózkami jezdniowymi o napędzie silnikowym zasilane między innymi gazem. Dodatkowo do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że jednostka szkoląca dysponuje wskazanym lokalem, placem manewrowym oraz wózkami jezdniowymi na czas przeprowadzenia kursu (potwierdzenie najmu, rezerwacji, użyczenia) lub w przypadku gdy wykonawca będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia. 7. Oryginalne pełnomocnictwo lub odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie dokument ma potwierdzać uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 1. Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 2. Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w części VII SIWZ pkt. 2, 3 i 4. UWAGA: Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ (wyjątek stanowi pkt 7). W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie kadry dydaktycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach