Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w obrębie ulicy Poznańskiej i Drzewnej w Konotopie

Gmina Kolsko ogłasza przetarg

  • Adres: 67-415 Kolsko, ul. Piastowska 12
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3524177 , fax. 068 3524355
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolsko
    ul. Piastowska 12 12
    67-415 Kolsko, woj. lubuskie
    tel. 068 3524177, fax. 068 3524355
    REGON: 97077031000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w obrębie ulicy Poznańskiej i Drzewnej w Konotopie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rezultat wykonania przedmiotu zamówienia: 1) budowa sieci wodociagowej PCV fi 110 mm-363 mb. 2) budowa przyłączy PE fi 32 mm-133 mb. 3) montaż żeliwnych zasuw kołnierzowych Z-80-5 szt. 4) montaż hydrantów ppoż.fi 80 mm - 3kpl. 5) naniesienie sieci na
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postepowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postepowania, okreslonych w art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art.22 ust.1, pkt.1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych tzn.: a) posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doswiadczenie oraz dysponują potencjałem technicznycm i osobami zdolnymi do wykonania zadania, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.zezwolenie lub licencja, jezeli ustawy nakładają obowiazek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1, pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert, 4. oswiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, okreslonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ, 5. pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzilenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniajace jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 6. wykaz wazniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zmówienia a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiacym przedmiot zamówienia oraz daty i miejsca wykonania, 7. dokumenty potwierdzajace, że roboty zostały wykonane należycie, tj. wymaganą są minimum dwie referencje potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach