Przetargi.pl
Usługa szkolenia: "Spawanie metodą MAG, MIG, TIG"

Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, pl. Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 562 76 97 , fax. 82 562 76 68
  • Data zamieszczenia: 2023-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
    pl. Niepodległości 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 562 76 97, fax. 82 562 76 68
    REGON: 110259460
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://chelm.praca.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa szkolenia: "Spawanie metodą MAG, MIG, TIG"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia: „Spawanie metodą MAG, MIG, TIG” szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, realizowane w ramach projektu pt.: „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych z terenu miasta Chełm i powiatu chełmskiego” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet IX Zaspakajanie potrzeb rynku pracy Działanie 9.1 Aktywizacja zawodowa- projekty PUP. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia kwalifikacji zawodowych spawacza metodą MAG, MIG, TIG zgodnie z normą EN ISO 9606-1 oraz WytycznymiSieci Badawczej Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego, po otrzymaniu przez nich pozytywnego wyniku egzaminu państwowego przed Komisją Spawalniczą działającą pod nadzorem Sieci Badawczej Łukasiewicz- Górnośląski Instytut Technologiczny. Liczba godzin szkolenia: 350 godz. na każdego uczestnika. Podczas zajęć praktycznych uczestnicy szkolenia powinni zostać podzieleni na co najmniej 2 grupy. Liczba osób do przeszkolenia: 30 osób tj. 2 szkolenia x 15 osób. Termin realizacji przedmiotu umowy: od dnia zawarcia umowy do 6 miesięcy: termin pierwszego szkolenia dla 15 osób trwającego do 3 miesięcy rozpocznie się w sierpniu 2023r; termin drugiego szkolenia dla 15 osób trwającego do 3 miesięcy rozpocznie się na przełomie września/października 2023r. Na uczestnika szkolenia powinno przypadać max. 45 dni szkolenia+ egzamin państwowy. Program szkolenia winien obejmować tematykę obowiązującą na egzaminie państwowym przed Komisją Spawalniczą działającą pod nadzorem Sieci Badawczej Łukasiewicz- Górnośląski Instytut Technologiczny. Szkolenie winno obejmować m.in. następująca tematykę: zajęcia teoretyczne: procesy spawalnicze i pokrewne; rysunek techniczny w spawalnictwie; podstawy elektrotechniki; materiały podstawowe i dodatkowe; urządzenia i sprzęt do spawania; technika i technologia spawania; niezgodności spawalnicze, badanie złączy spawanych; BHP i p.poż. przy pracach spawalniczych. Zajęcia praktyczne: Spawanie w osłonie gazów metodą MAG; Spawanie w osłonie gazów metodą MIG; Spawanie metodą TIG. Realizacja szkolenia powinna odbyć się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu na każdego uczestnika szkolenia, w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych w godzinach 8.00-18.00 (po 8 godzin). Wykonawca winien zapewnić odzież ochronną na czas trwania zajęć praktycznych: fartuch spawalniczy, okulary do spawania, rękawice skórzane. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca winien zorganizować egzamin wewnętrzny, a następnie egzamin państwowy przed Komisją Spawalniczą działającą pod nadzorem Sieci Badawczej Łukasiewicz- Górnośląski Instytut Technologiczny i pokryć koszty egzaminu państwowego. Egzamin państwowy przed Komisją Spawalniczą działającą pod nadzorem Sieci Badawczej Łukasiewicz- Górnośląski Instytut Technologiczny powinien zostać zorganizowany bezpośrednio po zakończeniu szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych; Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz.U. z 2023r. poz. 735); Posiadają atest Instytutu lub aktualną jednorazową zgodę na prowadzenie szkoleń spawalniczych, co stanowi potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę wymagań ujętych w Wytycznych Sieć Badawcza Łukasiewicz- Górnośląski Instytut Technologiczny. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadają doświadczenie tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia w zakresie przedmiotu zamówienia, Dysponują potencjałem technicznym: w przypadku zajęć teoretycznych: zajęcia teoretyczne winny być prowadzone w lokalu przestronnym i przewiewnym, który posiada dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie zajęć wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. w tym zakresie. Ponadto sala wykładowa powinna być wyposażona w pomoce dydaktyczne i sprzęt /stoliki, krzesła, tablicę, sprzęt multimedialny/, umożliwiający prawidłową realizację kształcenia będącego przedmiotem zamówienia. W przypadku zajęć praktycznych: zajęcia praktyczne winny być prowadzone w pomieszczeniu dostosowanym do prowadzenia tego typu zajęć tj. w spawalni spełniającej wymogi przepisów bhp i p.poż. wyposażoną w stanowiska do spawania oraz w niezbędny sprzęt, urządzenia i materiały itp. W przypadku, gdy uczestnikami szkolenia są osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności, Wykonawca winien zrealizować usługę szkoleniową dostosowując się do wymagań ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (art.4 ust.3 i art. 5 ust.2 ustawy). Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnioną realizację wszystkich tematów określonych w programie szkolenia. Wykonawca winien dołączyć informację opisową o sposobie organizacji zajęć praktycznych i w sposób szczegółowy wymienić sprzęt, urządzenia i materiały itp. jakie będą wykorzystane podczas zajęć praktycznych. Dysponują kadrą dydaktyczną: w przypadku zajęć teoretycznych co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, przygotowanie pedagogiczne do realizacji zadań dydaktycznych oraz liczba przeprowadzonych szkoleń będących przedmiotem zamówienia – min. 2 szkolenia . W przypadku zajęć praktycznych co najmniej 1 instruktor na grupę posiadający wykształcenie techniczne (zgodne z przedmiotem zamówienia), przygotowanie pedagogiczne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu, uprawnienia spawacza oraz liczba przeprowadzonych szkoleń będących przedmiotem zamówienia – min. 2 szkolenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach