Instytut Kardiologii ogłasza przetarg
- Adres: 04628 Warszawa, ul. Alpejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 228 120 440 , fax. 228 126 732
- Data zamieszczenia: 2018-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Kardiologii
ul. Alpejska 42
04628 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 228 120 440, fax. 228 126 732
REGON: 83758300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa Subskrypcji na zintegrowaną platformę informacji medycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa Subskrypcji na zintegrowaną platformę informacji medycznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72320000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia,sąone nadal aktualne. 2) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) w tym dokumentów o których mowa w pkt dot. wykonawcy mającego siedzibe lub m-ce zamieszkania poza terytorium RP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dostępu sieciowego do czasopism elektronicznych wydawanych przez ACS oraz publikowania otwartego w latach 2024-2025 dla nowych uczestników dołączających do konsorcjum akademickiego
Dodano: 2024-06-19 - Usługa dostępu sieciowego do czasopism elektronicznych wydawanych przez ACS oraz publikowania otwartego w latach 2024-2025 dla nowych uczestników dołączających do konsorcjum akademickiego
Dodano: 2024-02-13 - Dostęp do bazy ABI/Inform Collection
Dodano: 2023-08-03 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gmina Jasieniec – 39 obrębów ewidencyjnych
Dodano: 2023-05-31 - Świadczenie usług polegających na utrzymaniu infrastruktury środowiska bazodanowego na rzecz Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2022-12-27 - Dostęp do bazy danych biofarmaceutycznych
Dodano: 2022-12-20 - Dostęp do bazy danych biofarmaceutycznych
Dodano: 2022-11-03 - Założenie bazy BDOT500 oraz inicjalnej bazy GESUT dla gminy Błędów - 56 obrębów
Dodano: 2022-10-19 - Założenie bazy BDOT500 oraz inicjalnej bazy GESUT dla gminy Błędów - 56 obrębów
Dodano: 2022-09-13 - Założenie bazy BDOT500 oraz inicjalnej bazy GESUT dla gminy Chynów - 62 obręby
Dodano: 2022-08-09