Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gmina Jasieniec – 39 obrębów ewidencyjnych

Powiat Grójecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, Józefa Piłsudskiego 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 665 11 00 , fax. 48 665 11 47
  • Data zamieszczenia: 2023-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grójecki
    Józefa Piłsudskiego 59
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 48 665 11 00, fax. 48 665 11 47
    REGON: 670223149
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gmina Jasieniec – 39 obrębów ewidencyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków części jednostki ewidencyjnej 140606_2 Jasieniec dla obrębów: 0001 Alfonsowo, 0002 Boglewice, 0003 Bronisławów, 0004 Czachów, 0005 Jasieniec 2, 0006 Dobra Wola, 0007 Franciszków, 0008 Gniejewice, 0009 Gołębiów, 0010 Gośniewice, 0011 Ignaców, 0012 Jasieniec 1, 0013 Justynówka, 0014 Koziegłowy, 0015 Kurczowa Wieś, 0016 Leżne, 0017 Łychów, 0018 Marynin, 0019 Michałówka, 0020 Miedzechów Nowy, 0021 Miedzechów, 0022 Olszany, 0023 Osiny, 0024 Orzechowo, 0025 Przydróżek, 0026 Ryszki, 0027 Rytomoczydła, 0028 Stefanków, 0029 Szymanów, 0030 Trzcianka, 0031 Turowice, 0032 Tworki, 0033 Warpęsy, 0034 Wierzchowina, 0035 Wola Boglewska, 0036 Wola Łychowska, 0037 Zawiatracze Kolonia, 0038 Zbrosza Duża, 0039 Instytut Rytomoczydła w zakresie:1) modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w tym wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych mających na celu dostosowanie danych ewidencyjnych dotyczących działek ewidencyjnych i użytków gruntowych do obowiązujących przepisów prawa oraz zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik Nr 3 do Umowy oraz Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków stanowiącym Załącznik Nr 2 do Umowy,2) wprowadzenia do systemu teleinformatycznego do prowadzenia baz danych w powiecie grójeckim zmodyfikowanych zbiorów danych baz EGiB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72320000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł.2. Wadium może być wnoszone w formach wskazanych w art. 97 ust. 7 pkt. 1-4 PZP.3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Grójcu, ul. Jatkowa 3 na rachunek: 85 9128 0002 2001 0000 0866 0036 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania WIZPiRP.272.25.2023”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wskazane jest załączenie do oferty składanej w systemie potwierdzenia dokonania przelewu.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji Wykonawca winien przedłożyć odpowiednio dokument poręczenia lub gwarancji zawierający informację o udzieleniu poręczenia lub gwarancji na rzecz Zamawiającego tytułem wadium w prowadzonym postępowaniu o udzielnie zamówienia nr WIZPiRP.272.25.2023, którego przedmiotem jest Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gmina Jasieniec – 39 obrębów ewidencyjnych, ważnego przez okres związania ofertą określony w SWZ oraz zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 PZP.5. Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 98 PZP.6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 98 PZP, jeżeli wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.7. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej DWA (2) opracowania polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każde (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii – w zakresie 1 i 2, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów.3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – nie dopuszcza łącznego spełnienia warunku przez Wykonawców.5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach