Przetargi.pl
usługa stworzenia nowego węzła chłodu na miejsce starej infrastruktury poprzez instalację oraz montaż, utylizację starych instalacji, uruchomienie nowej instalacji i rozruch węzła i nowego, zakupionego przez Wykonawcę, zespołu agregatów.

Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6685250, , fax. 22 6685532
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk
    ul. A. Pawińskiego 5
    02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6685250, , fax. 22 6685532
    REGON: 00032646300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imdik.pan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut PAN

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa stworzenia nowego węzła chłodu na miejsce starej infrastruktury poprzez instalację oraz montaż, utylizację starych instalacji, uruchomienie nowej instalacji i rozruch węzła i nowego, zakupionego przez Wykonawcę, zespołu agregatów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa stworzenia nowego węzła chłodu na miejsce starej infrastruktury poprzez instalację oraz montaż, utylizację starych instalacji, uruchomienie nowej instalacji i rozruch węzła i nowego, zakupionego przez Wykonawcę, zespołu agregatów: a. instalacja oraz montaż nowych urządzeń i instalacji, b. utylizacja starych instalacji, c. uruchomienie nowej instalacji i rozruch węzła i nowego, zakupionego przez Wykonawcę, zespołu agregatów, d. usługę należy wykonać bez przestoju w pracy Zwierzętarni przez cały okres prowadzonych prac remontowych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ) jest uzupełniony tabelą specyfikacji stanowiącą załącznik do OPZ i jednocześnie jest załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42500000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Urządzenia oferowane do realizacji niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe i firma posiada autoryzację do obsługi i serwisowania powyższych urządzeń. 3. posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej: - jedną usługę montażową na pracującym obiekcie Zwierzętarni na obiekcie naukowym o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) odpowiadającą swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, - co najmniej jedną usługę montażową na pracującym obiekcie typu zwierzętarnia o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto każda (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) odpowiadającą swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, - co najmniej dwie usługi montażowe na obiektach naukowych odpowiadającą swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, o wartości minimalnej 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), - co najmniej jedną usługę obsługi (montaż oraz serwis) obiektu większego niż 20 000 m2; oraz potwierdzą na wezwanie Zamawiającego, że usługi te zostały wykonane prawidłowo. 4. Przedstawią DTR-ki oferowanych urządzeń na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Parametry nie mogą być gorsze od załączonej tabeli specyfikacji (załącznik nr 2 do SIWZ) stanowiącej załącznik do OPZ. 5. Zamawiający przyjmie takie zrealizowane zamówienia, dla których określone są: 1) odbiorca i adres obiektu, 3) data rozpoczęcia i zakończenia prac, 4) wartość.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy wypełniony kosztorys ofertowy wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, co nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 36a ust. 2 Ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia takich jak: montaż: zakup i instalacja agregatów i pozostałych elementów infrastruktury, - wykonanie rozruchu instalacji: zespołów pompowych, zbiornika glikolowego, instalacji automatyki, wymienionych w OPZ w punktach I: ppkt. 4, 6, 7, 8, 12 14; II: ppkt 3, 4 i 5 oraz punktu III w całości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach