Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, Nowa Wieś, ul. Grodziska 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6892000 , fax. 22 6892048
- Data zamieszczenia: 2014-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej
Nowa Wieś, ul. Grodziska 1 1
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 22 6892000, fax. 22 6892048
REGON: 01042745200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ormon.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa stałej konserwacji i wykonania napraw systemu wentylacyjno- klimatyzacyjnego Ośrodka Reprezentacyjnego MON. Nr postępowania 2/INFR/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej konserwacji i wykonania napraw systemu wentylacyjno- klimatyzacyjnego Ośrodka Reprezentacyjnego MON, w którego zakres wchodzi: 1.1. Wykonanie stałej konserwacji urządzeń, instalacji i sieci systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego, w tym: 1.1.1. wykonywanie przeglądów okresowych; 1.1.2. wykonywanie drobnych napraw (w tym usuwanie awarii) urządzeń, instalacji i sieci systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego. 1.2. Wykonywanie napraw urządzeń, instalacji i sieci systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego, na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2 000 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 5, należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w kasie zamawiającego a kopię wadium załączyć do oferty. Kasa otwarta jest: - od poniedziałku do piątku w godzinach: 730-1500. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank NBP O/WARSZAWA, konto nr 81 1010 1010 0021 3413 9120 0000 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj. 11.02.2014r. do godz. 09:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ormon.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja i bieżąca naprawa agregatów chłodniczych i splitów w zakresie ich części gazowych (freonowych) w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 12 miesięcy.
Dodano: 2016-07-27 - Konserwacja i serwis urządzeń chłodniczych w punktach dystrybucyjnych LAN w budynkach UKNF
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie konserwacji i napraw klimatyzatorów oraz urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach I Oddziału ZUS w Warszawie
Dodano: 2016-07-21 - Okresowe przeglądy gwarancyjne urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
Dodano: 2016-07-21 - Świadczenie gwarancji, serwisu i wsparcia technicznego dla serwerowni Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2016-06-29 - Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach na STP Kabaty
Dodano: 2016-06-27 - Bieżąca obsługa i konserwacja wentylacji i klimatyzacji w sali posiedzeń Sejmu, pomieszczeniach w budynku C-D i w budynku N przy Al. Na Skarpie 16 w Warszawie
Dodano: 2016-06-14 - Przeglądy i naprawy awaryjne systemów klimatyzacji precyzyjnej, zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45 i ul. Sandomierskiej 12 i ul. Niecałej 12 w Warszawie - Cz. II - Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Sandomierskiej
Dodano: 2016-05-27 - Wykonanie usługi konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 1 BLTr.
Dodano: 2016-05-20 - Obsługa konserwacyjno-serwisowa urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w pomieszczeniach Gmachu Głównego (sale 123,134,219,315 oraz Sali Senatu - s. 124) Nr postępowania: ZP/U/KK/35/2016
Dodano: 2016-05-17