Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Tunelowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. (32) 245 48 44
- Data zamieszczenia: 2019-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o.
ul. Tunelowa 2
41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, fax. (32) 245 48 44
REGON: 24327193700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach oraz terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach oraz terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach oraz terenach zewnętrznych o łącznej powierzchni: 185.944,24 m², w tym: a) utrzymanie porządku i czystości powierzchni wewnętrznych: 69.348,45 m² ; b) utrzymanie porządku i czystości powierzchni zewnętrznych: 116.595,79 m², w tym: - utrzymanie porządku i czystości powierzchni zewnętrznych (chodniki, drogi osiedlowe): 33.329,44 m2; - utrzymanie porządku i czystości podwórek: 83.266,35 m2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ/załącznik nr 1 do umowy „Wykaz obowiązków w zakresie utrzymania porządku i czystości wraz z harmonogramem” oraz załącznik nr 6 do SIWZ/załącznik nr 2 do umowy „Wykaz powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz powierzchni zewnętrznych”. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu/wielkości przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy, który może zostać zmniejszony lub zwiększony w związku ze zmianą liczby m2 powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz powierzchni zewnętrznych, w przypadku np.: zmiany stanu prawnego budynku/ów zarządzanych przez Zamawiającego; przejęcia budynku w zarządzanie, włączenia nowej powierzchni w zarządzanie, przekazania nieruchomości objętej przedmiotem umowy innemu podmiotowi w zarządzanie, wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont). Budynki, będące w trakcie wyłączenia z eksploatacji, w których trwa wysiedlanie lokatorów, w wykazie, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, zaznaczone zostały kolorem czerwonym. W przypadku wyłączenia budynku z eksploatacji zmianie może ulec powierzchnia o metry zaznaczone kolorem czerwonym. Zmiany w powyższym zakresie mogą skutkować zmniejszeniem lub zwiększeniem wartości brutto umowy o (+/-) 5% w stosunku do ceny ofertowej obliczonej na podstawie danych z dnia ogłoszenia zamówienia, na co Wykonawca wyraża zgodę. 5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga, aby osoby biorące bezpośrednio udział w realizacji zamówienia tj. osoby wyznaczone do realizacji umowy w zakresie czynności związanych z bieżącym utrzymaniem czystości i porządku (w tym również osoba pełniąca rolę koordynatora, o której mowa w ust. 4) były w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących prace doraźne (tj. wykonywane raz na półrocze, dwa razy w roku) oraz prace związane z odśnieżaniem. Wymóg nie dotyczy m.in. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób dokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wyżej wymienione czynności, uprawnienia w zakresie kontroli spełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały we wzorze umowy. 6. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składane jest w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie prac w zakresie stałego utrzymania czystości nieruchomości Gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywne wykonanie usług w zakresie opróżniania wolnostanów lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Dodano: 2024-03-22 - Świadczenie usługi sprzątania w wybranych pomieszczeń Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-21 - Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w wybranych pomieszczeniach Uzdrowiska Goczałkowice – Zdrój Sp. z o.o. w Goczałkowicach – Zdroju
Dodano: 2024-03-21 - „USŁUGI SPRZĄTANIA CZĘŚCI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ OBIEKTÓW PROKURATURY OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH”
Dodano: 2024-03-14 - Kompleksowa usługa sprzątania obiektu: Centrum Aktywności Rodzinnej ŻeromPark przy ul. Żeromskiego 4d w Sosnowcu
Dodano: 2024-03-08 - Utrzymanie czystości w obiekcie hali sportowej Arena w Będzinie
Dodano: 2024-02-29 - Świadczenie usług sprzątania obiektów Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Dodano: 2024-02-29 - Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach Zakładu Przyrodoleczniczego, holu szpitala oraz w pomieszczeniach stołówki wraz z szatnią i sanitariatami.
Dodano: 2024-02-11 - Świadczenie usług sprzątania wszystkich pomieszczeń w budynku Oddziału GDDKiA w Katowicach oraz terenu zewnętrznego przy ul. Myśliwskiej 5
Dodano: 2024-02-08