Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brenna

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.brenna.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brenna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polega na budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brenna zgodnie z projektami budowlano – wykonawczymi, SSTWiOR oraz przedmiarami opracowanymi przez firmę: PROJEKTOWANIE I NADZORY MARIAN BABIARZ ul. Zofii Kossak – Szatkowskiej 12/33, 43-400 Cieszyn, które stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części, tj.: a) Część I – Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej ul. Osiedlowa w Brennej Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa obiektu liniowego – napowietrzna linia oświetlenia ulicznego w pasie drogowym ulicy Osiedlowej w Brennej, w zakresie drogi na odcinku około 320 metrów. Oświetlenie należy wykonać na istniejących słupach. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - wymianę zabezpieczeń przedlicznikowych, - wykonanie linii oświetleniowej, przewodem napowietrznym typu AsXS0.6/1kV 2x25mm2, o długości całkowitej 320 m, - dostawę i montaż wysięgników na istniejącym słupie w ilości 7 sztuk (siódmą oprawę należy umieścić na słupie 5-Nb/ŻN10), - dostawę i montaż opraw oświetleniowych LED – BGS 203 LED60/740 Philips (lub równoważne) w ilości 7 sztuk, - montaż wszystkich pozostałych elementów i materiałów oraz materiałów pomocniczych wykazanych w zestawieniu zbiorczym będącym integralną częścią ww. projektu budowlano - wykonawczego. b) Część II – Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej ul. Armii Krajowej w Brennej Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa obiektu liniowego – napowietrzna linia oświetlenia ulicznego w pasie drogowym ulicy Armii Krajowej w Brennej, w zakresie drogi na odcinku około 347 metrów. Oświetlenie należy wykonać na istniejących słupach, zasilanie zgodnie z wariantem II – wynikającym z dokumentacji projektowej. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - wymianę zabezpieczeń przedlicznikowych, - dostawę i montaż słupów typu ZN-10 dł. 10m w ilości 2 sztuk oraz słupów typu E-10,5/4.3 w ilości 3 sztuk, - wykonanie linii oświetleniowej, przewodem napowietrznym typu AsXS0.6/1kV 2x25mm2 o długości całkowitej 347 m, - dostawę i montaż wysięgników na słupach w ilości 8 sztuk, - dostawę i montaż opraw oświetleniowych LED – BGS 203 LED60/740 Philips (lub równoważne) w ilości 8 sztuk, - montaż wszystkich pozostałych elementów i materiałów oraz materiałów pomocniczych wykazanych w zestawieniu zbiorczym będącym integralną częścią ww. projektu budowlano-wykonawczego. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część albo dwie części zamówienia. 3. Szczegółowe określenie technologii i sposobu realizacji zamówienia oraz zakres zamówienia został zawarty w projekcie budowlano – wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające – niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy – załączniki od nr 1a do nr 1b do SIWZ – w zależności od części zamówienia, na którą składa ofertę, a w przypadku stosowania materiałów/ wyrobów/urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej – Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych – załącznik nr 5 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. c) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowią kolejno załączniki od nr 4a do nr 4b do SIWZ – w zależności od części zamówienia na, którą składa ofertę. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach