Przetargi.pl
usługa stałego sprzątania w obiekcie Urzędu Skarbowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 8

Urząd Skarbowy w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722705 , fax. 032 6722422
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Zawierciu
    ul. Leśna 8 8
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722705, fax. 032 6722422
    REGON: 27050753400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/us/zawiercie.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa stałego sprzątania w obiekcie Urzędu Skarbowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kody opisujące przedmiot zamówienia. Słownik CPV: - 90910000-9 - usługi sprzątania - 90620000-9 - usługi odśnieżania - 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń - 45450000-6 - roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 2. Wykonawca przyjmuje do realizacji usługę dot. stałego sprzątania budynku o powierzchni użytkowej 1704 m2, w tym pomieszczeń biurowych 909,3 m2 , 481,5 m 2 korytarzy oraz 313,2 m2 powierzchni, którą stanowią magazyny, pomieszczenia gospodarcze i sanitariaty, oraz sprzątania i odśnieżania chodników wokół budynku, parkingu i terenów zielonych na ogrodzonej działce o pow. 3577 m2, zwaną dalej (usługą sprzątania). Usługa sprzątania będzie świadczona od 01.08.2013 r. do 31.07.2014 r. Szczegółowy zakres prac związanych z tą usługą obejmuje: a) Obsługę codzienną: ? zbieranie i wynoszenie śmieci do kontenera, ? wymiana worków w koszach na śmieci (60 szt.), ? opróżnianie niszczarek i pakowanie do worków oraz wynoszenie ich w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, ? mycie sanitariatów ( 5 pomieszczeń) o pow. 51,6 m2, środkami przeznaczonymi specjalnie do tych celów, ? mycie na mokro podłóg w pokojach, ciągach komunikacyjnych, sanitariatach, ? wycieranie kurzu z mebli, parapetów, półek, biurek itp., ? uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych środków czystości typu: mydła w płynie do dozowników, papierowych ręczników, papieru toaletowego oraz kostek lub płynów zapachowych do toalet (środki Wykonawcy). Zużycie w/w środków jest następujące: ŚRODKI ZUŻYCIE NA WSZYSTKIE SANITARIATY Ręczniki papierowe składkowe (Z-Z) Karton zawiera 21 mniejszych paczek (4000) Na jeden dzień roboczy zużycie ok. 5 mniejszych paczek Papier toaletowy - rolka o średnicy 180 mm; długość 100 m Na jeden dzień roboczy zużycie ok.5 rolek Mydło w płynie op. 5 l Na jeden tydzień zużycie ok. 5 litrów ? w okresie jesienno-zimowym usuwanie liści i śmieci, odśnieżanie i posypywanie piaskiem lub solą chodników (materiały Wykonawcy) i schodów wejściowych przed budynkiem oraz odśnieżanie dróg dojazdowych i parkingu (powierzchnia parkingu i chodników wynosi 263,5 m2), b) Obsługę raz w tygodniu: ? dezynfekcja sanitariatów, ? mycie ścian sanitariatów i ciągów komunikacyjnych, ? sprzątanie pomieszczeń archiwum, ? sprzątanie chodników wokół budynku, ? usuwanie zanieczyszczeń typu liście, papiery z parkingu urzędu, ? mycie szklanych drzwi wejściowych (1 szt.) o pow. 2,20 m2 oraz 5 szt. szklanych drzwi o pow. 21,52 m2 (powierzchnia dwustronna), ? odkurzanie powierzchni dywanowych (6 m2). c) Obsługę raz w miesiącu: ? porządkowanie terenów zielonych przed budynkiem oraz na ogrodzonej działce (prace typu grabienie, koszenie trawy, usuwanie zanieczyszczeń) . d) Obsługę raz na kwartał: ? mycie okien (w terminie wskazanym przez Zamawiającego), o powierzchni: o 197 m2 - pozostałe okna (powierzchnia z zewnątrz i wewnątrz), ? mycie drzwi drewnopodobnych ( 45 szt.), ? mycie regałów jezdnych metalowych ( 986 m2). e) Obsługę raz w roku (w terminie wskazanym przez Zamawiającego): ? mycie opraw oświetleniowych (60 szt.). W/w czynności mają być wykonywane za pomocą materiałów, środków czystości oraz sprzętu zapewnionego przez Wykonawcę. Sprzątanie ciągów komunikacyjnych i sanitariatów ma być wykonywane po godzinach pracy urzędu, natomiast pomieszczenia biurowe mają być sprzątane w godzinach pracy urzędu. 3. Warunkiem przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji usług wymienionych w części III pkt 1 oraz 2 jest przedstawienie do aprobaty Zamawiającemu wykazu pracowników wyznaczonych do wykonywania zadań wynikających z przedmiotu umowy oraz uzgadnianie wszystkich zmian ustalonego składu osobowego na tydzień przed ich dokonaniem. Dopuszczenie do pracy pracownika może nastąpić tylko po pisemnej informacji ze strony Wykonawcy i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy NBP O/O Katowice nr rachunku bankowego: 73 1010 1212 3072 7113 9120 0000 z dopiskiem Przetarg OL-1/251-1/2013. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na Zamawiającego i dołączyć do oferty w oryginale. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 Ustawy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a Ustawy (tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.isnet.katowice.pl/us/zawiercie.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach