Przetargi.pl
usługa sprzątania zewnętrznego i odśnieżania

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2015-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa sprzątania zewnętrznego i odśnieżania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa sprzątania zewnętrznego, odśnieżania oraz wywozu śniegu, zgodnie z następującym podziałem: a) sprzątanie zewnętrzne, a w przypadku opadów śniegu - odśnieżanie, następujących nieruchomości w Poznaniu: - ul. Gronowa 22 a, b, powierzchnia 1 301,00 m2, - ul. Libelta 16/20, powierzchnia 1 900,00 m2, - ul. 3Maja 46/ pl. Wolności 14, powierzchnia 510,00 m2, - ul. Matejki 50, powierzchnia 527,00 m2, - ul. Słowackiego 22, powierzchnia 773,00 m2, - ul. Rynek Śródecki 3, powierzchnia 42,00 m2, łącznie powierzchnia: 5 053,00 m2. b) szorowanie mechaniczne z użyciem profesjonalnych środków chemicznych podestu przed wejściem do budynku przy: - ul. Gronowej 22 ab w Poznaniu, powierzchnia 129 m2, c) odśnieżanie i wywóz śniegu z nieruchomości: pl. Kolegiacki 17 w Poznaniu, powierzchnia 4 500,00 m2, d) wywóz śniegu z nieruchomości: ul. Libelta 16/20 w Poznaniu, powierzchnia 1 400,00 m2. Przedmiot zamówienia opisany w podpunkcie: a) realizowany będzie codziennie, od poniedziałku do piątku do godz. 7:30 oraz w ciągu dnia, dni wolne od pracy i dni świąteczne, w zależności od potrzeb i warunków atmosferycznych. b) realizowany będzie dwa razy w tygodniu, w każdy poniedziałek i czwartek, chyba że warunki atmosferyczne nie pozwolą na realizację tej usługi, tj. mróz. Do realizacji tego zakresu zamówienia niezbędne są środki chemiczne, stosowane przemiennie o odczynie kwaśnym i zasadowym. Powierzchni nie wolno myć preparatami, które zawierają mydło i środki nabłyszczające. c) i d) realizowany będzie w okresie zimowym, tj. w okresie od 1 listopada do 31 marca. Załącznik nr 1b do wzoru umowy stanowi Instrukcja konserwacji powierzchni po zastosowaniu metody ZAP. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu środków chemicznych, jakie będą stosowane do realizacji zamówienia w załączniku nr 5 do wzoru umowy. Występujące w tym załączniku nazwy własne producentów i środków zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie środków równoważnych innych producentów. Za równoważne zostaną uznane środki o jakości porównywalnej, o parametrach odpowiadających zaproponowanym w załączniku nr 5 do wzoru umowy lub lepszych. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę środków równoważnych należy podać ich producenta i nazwę w załączniku nr 5 do wzoru umowy (brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował artykuły opisane w SIWZ). Zaoferowane przez Wykonawcę środki czystości muszą być nie gorszej jakości niż artykuły wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do wzoru umowy. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Załącznik nr 1 do wzoru umowy zawiera opis szczegółowego zakresu i częstotliwości świadczenia usług. Podział terenu zewnętrznego zawiera załącznik nr 1a do wzoru umowy. Rysunki z zaznaczeniem powierzchni objętej sprzątaniem i odśnieżaniem znajdują się w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Protokół odbioru usługi stanowi załącznik nr 4 do wzoru umowy, Protokół kontroli usługi załącznik nr 4a do wzoru umowy, natomiast Protokół z kontroli usługi odśnieżania załącznik nr 4b do wzoru umowy. Klauzula społeczna realizowana jest poprzez kryterium wyboru ofert, promującym Wykonawców, którzy zatrudniają osoby na podstawie umowy o pracę, zgodnie z opisanym w punkcie XI.2 SIWZ kryterium wyboru ofert. Aspekt środowiskowy realizowany jest poprzez zapisy punktu 3h) załącznika nr 1 do wzoru umowy: zakaz stosowania środków chemicznych szkodliwych dla środowiska oraz soli, również przy usuwaniu śniegu i lodu. Wykonawca zobowiązany jest do używania piasku do posypywania śliskich nawierzchni. Zamawiający ma prawo dokonywać oceny jakości świadczonych usług samodzielnie lub w obecności Wykonawcy, zgodnie z zapisami punktu 2 paragrafu 5 wzoru umowy, a także do nakładania kar zgodnie z zapisami paragrafu 6 wzoru umowy. Miejsce wykonania zamówienia: nieruchomości Urzędu Miasta Poznań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 5 440,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zatrudnienie osoby/osób w wymiarze czasu pracy minimum ? etatu na podstawie umowy o pracę
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach