Prokuratura Apelacyjna w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-464 Białystok, ul. Włókiennicza 32
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 65 27 605 , fax. 085 73 24 055
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Apelacyjna w Białymstoku
ul. Włókiennicza 32 32
15-464 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 65 27 605, fax. 085 73 24 055
REGON: 05023161100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych budynków Prokuratury Apelacyjnej w Białymstoku przy ulicach Włókienniczej 32, Sienkiewicza 67 i 69. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będący przedmiotem zamówienia: 1. Sprzątanie codzienne we wszystkie dni robocze, z wyłączeniem sobót, wytypowanych pomieszczeń biurowych, sanitarnych i socjalnych oraz ciągów komunikacyjnych. Łączna powierzchnia pomieszczeń sprzątanych wynosi: około 2 302,25 m2, w tym: -ul. Włókiennicza 32 - 808,20 m2 ( w tym 223,30 m2 ( III piętro) - sprzątanie należy wykonywać dwa razy w tygodniu); -ul. Sienkiewicza 67 - 928,80 m2, (w tym w piwnicy 136,9 m2 - sprzątanie należy wykonać 1 raz w miesiącu, zaś łazienkę w piwnicy dwa razy w tygodniu); -ul. Sienkiewicza 69 - 565,25 m2 . Zakres sprzątania w tych pomieszczeniach w zależności od ich przeznaczenia i wyposażenia obejmuje: -mechaniczne odkurzenie wykładzin tekstylnych i dywanów - codziennie, -odkurzenie parkietów, posadzek z płytek ceramicznych itp. - codziennie, -ręczne odkurzenie mebli i wyposażenia pomieszczeń - codziennie, -opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz pojemników niszczarek wraz z wymianą znajdujących się w nich worków foliowych, wynoszenie śmieci do kontenerów - codziennie, -czyszczenie schodów, posadzek oraz wycieraczek zewnętrznych - codziennie, -usuwanie pajęczyn za ścian, sufitów - usuwanie na bieżąco, -mycie i zdezynfekowanie posadzek, umywalek, pisuarów, sedesów w pomieszczeniach sanitarnych oraz umycie całego ich wyposażenia, w tym: luster, armatury, drzwi - codziennie, -uzupełnianie dozowników znajdujących się w sanitariatach w mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy, kostki zapachowe do WC i środki zapachowe stojące - codziennie, -mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, holach i klatkach schodowych - codziennie, -mycie oszklonych drzwi na ciągach komunikacyjnych - codziennie, -mycie wewnętrznych parapetów, obrazów, drzwi, poręczy, włączników, gniazdek, klamek - raz w tygodniu, -mycie okien wraz z żaluzjami w sprzątanych pomieszczeniach, z tym, że w obiekcie przy ul. Włókienniczej 32 do mycia zewnętrznych nieotwieranych okien należy użyć podnośnika - 2 x w roku (wiosną i jesienią); -mechaniczne pranie wykładzin tekstylnych - 1 x w roku. 2. Sprzątanie we wszystkie dni robocze włącznie z sobotami, chodników, parkingów wraz z usuwaniem śniegu, śliskości pośniegowej i oblodzeń (w przypadku opadów śniegu i śliskości niezwłocznie) oraz usuwanie sopli i posypywanie piaskiem lub solą, również w dni ustawowo wolne od pracy winno być dokonane w godz. porannych, nie później niż do godz. 7.00. w okresie letnim - koszenie trawy 1x na dwa tygodnie. Łączna powierzchnia posesji wynosi: około 1697,00 m2 ,zaś chodników 213,00 m2 przy czym: a. ul. Włókiennicza 32 :posesja - 900 m2: -usunięcie śniegu i zalodzenia z chodnika, parkingów oraz wew. drogi dojazdowej wraz z pryzmowaniem (bez wywozu śniegu i lodu) - niezwłocznie (w razie wystąpienia takiej konieczności), -usunięcie śliskości poślizgowej i oblodzeń oraz posypywanie piaskiem lub solą ww. powierzchni - niezwłocznie (w razie wystąpienia takiej konieczności). b.ul. Sienkiewicza 67: posesja - 350,00 m2, chodnik 116,00 m2 -zamiecenie powierzchni chodników oraz schodów przyległych do budynku od strony ul. Sienkiewicza wraz z usunięciem śmieci do kontenera - codziennie, -zamiecenie powierzchni parkingu i placu wewnętrznego wraz z usunięciem śmieci do kontenera - 2 x w tygodniu, -usunięcie śniegu i zalodzenia z chodników oraz schodów i parkingów oraz drogi dojazdowej wraz z pryzmowaniem i wywozem śniegu i lodu - niezwłocznie (w razie wystąpienia takiej konieczności), -usunięcie śliskości poślizgowej i oblodzeń oraz posypywanie piaskiem lub solą ww. powierzchni oraz usunięcie sopli z dachu - niezwłocznie (w razie wystąpienia takiej konieczności). c. ul. Sienkiewicza 69 : posesja - 447,00 m2, chodnik - 97 m2 -zamiecenie powierzchni chodnika oraz schodów przyległych do budynku od strony ul. Sienkiewicza i drogi wewnętrznej oraz parkingu wraz z usunięciem śmieci do kontenera - codziennie,, -drogi wewnętrznej oraz parkingu wraz z usunięciem śmieci do kontenera - 2 x w tygodniu, -usunięcie śniegu i zalodzenia z powierzchni chodnika oraz schodów przyległych do budynku od strony ul. Sienkiewicza, parkingów oraz drogi dojazdowej wraz z pryzmowaniem i wywozem śniegu i lodu oraz usunięcie sopli z dachu - niezwłocznie (w razie wystąpienia takiej konieczności), -usunięcie śliskości poślizgowej i oblodzeń oraz posypywanie piaskiem lub solą ww. powierzchni - niezwłocznie (w razie wystąpienia takiej konieczności). 3. Wykonawca dokonuje ww. czynności własnym sprzętem oraz zakupuje na własny koszt środki czystości, konserwacji i dezynfekujące, zapachowe, worki na śmieci, piasek i sól do prac ww. wymienionych. Nadto Wykonawca zobowiązuje się stosować wysokiej jakości środki czystości, konserwacji i środki dezynfekujące dopuszczone do powszechnego użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami, opatrzone świadectwem Polskiego Zakładu Higieny o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. 4. Wykonawca musi zapewnić przynajmniej po 1 pracowniku do sprzątania podczas obecności pracowników od godz. 14.00 w pomieszczeniach objętych szczególną ochroną np. w kancelariach tajnych, archiwach i serwerowniach w budynkach przy ul. Sienkiewicza 67 i 69. 5. Zamawiający wymaga, aby skład personelu zatrudnionego przez Wykonawcę był stały i niezmienny podczas trwania umowy. Ewentualne zmiany składu mogą następować wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: -w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 usługi trwające przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy w ramach jednego kontraktu na usługę sprzątania w obiektach biurowych o powierzchni co najmniej 2000 m2 o wartości co najmniej 100.000 PLN, -Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 6 osób, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 - miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu w obiektach biurowych, -dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, w tym: przynajmniej urządzeniem pozwalającym wykonać usługę prania wykładzin, przynajmniej jednym mechanicznym urządzeniem do odśnieżania, przynajmniej jednym podnośnikiem potrzebnym do podnoszenia pracowników do mycia z zewnątrz nieotwieranych okien przy ul. Włókienniczej 32 oraz środkami potrzebnymi do wykonania usługi utrzymania czystości w powierzonych obiektach. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej min. 100.000 PLN, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie, złożonego wraz z ofertą, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca :spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. Niespełnienie któregokolwiek warunku wynikającego z art. 22 ust. 1 ustawy spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu /zał. nr 2 do SIWZ/, e) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług trwających przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy w ramach jednego kontraktu na usługę sprzątania w obiektach biurowych o powierzchni co najmniej 2000 m2 o wartości co najmniej 100.000 PLN tj. odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - dotyczy całości sprzątanych powierzchni i może być sumą powierzchni budynków tego samego Zamawiającego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie /zał. nr 4 do SIWZ/, f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą skierowane do wykonywania zamówienia /zał. nr 5 do SIWZ/, g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w tym: w tym: przynajmniej urządzeniem pozwalającym wykonać usługi prania wykładzin, przynajmniej jednym mechanicznym urządzeniem do odśnieżania oraz co najmniej jednym podnośnikiem potrzebnym do podnoszenia pracowników do mycia z zewnątrz nieotwieranych okien przy ul. Włókienniczej 32 oraz środkami potrzebnymi do wykonania usługi utrzymania czystości w powierzonych obiektach /zał. nr 6 do SIWZ/, h) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności min. 100.000PLN, i) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunków niniejszego postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.pa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SZP 3820 - 26/16 NA ŚWIADCZENIE USŁUGi W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W ODDZIALE III PSYCHOGERIATRII
Dodano: 2016-07-04 - Usługa sprzątania siedziby Opery i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku
Dodano: 2016-06-02 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości wraz ze stałą dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz inne usługi
Dodano: 2016-05-11 - Usługa w zakresie utrzymania czystości obiektów Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Łomży
Dodano: 2016-05-06 - SZP 3820 - 16/16 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W KOMÓRKACH ORGANIZACYJNYCH SPP ZOZ W CHOROSZCZY
Dodano: 2016-04-13 - SZP 3820 - 13/16 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W KOMÓRKACH ORGANIZACYJNYCH SPP ZOZ W CHOROSZCZY.
Dodano: 2016-03-22 - ŚWIADCZENIE USŁUG Z ZAKRESU BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKÓW IZBY CELNEJ W BIAŁYMSTOKU ORAZ PODLEGŁYCH URZĘDÓW.
Dodano: 2016-03-11 - SZP 3820 - 11/16 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W KOMÓRKACH ORGANIZACYJNYCH SPP ZOZ W CHOROSZCZY
Dodano: 2016-03-02 - ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH WOKÓŁ SIEDZIB 2 PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-03-02 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacji w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji
Dodano: 2016-02-11