Urząd Miejski w Surażu ogłasza przetarg
- Adres: 18-105 Suraż, ul. 11 Listopada 16
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6503184 , fax. 085 6503184
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Surażu
ul. 11 Listopada 16 16
18-105 Suraż, woj. podlaskie
tel. 085 6503184, fax. 085 6503184
REGON: 00052884700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługę bankową - udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 141 500,00 PLN (słownie: sto czterdzieści jeden tysięcy pięćset złotych) na sfinansowanie zaplanowanego deficytu budżetu Gminy Suraż w 2009 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie usług bankowych związanych z udzieleniem i obsługą kredytu długoterminowego w kwocie 141 500,00 PLN (słownie: sto czterdzieści jeden tysięcy pięćset złotych) na sfinansowanie zaplanowanego deficytu budżetu Gminy Suraż w 2009 r. z oprocentowaniem ustalonym w oparciu o WIBOR 1 miesięczny na dzień 23.10.2009 r. Termin uruchomienia: 22 grudnia 2009 r. - 141 500,00 PLN (słownie: sto czterdzieści jeden tysięcy pięćset złotych) na rachunek podstawowy Gminy Suraż. Okres karencji: do 31 marca 2010 roku Okres spłaty kredytu: 31 marca 2010 r. - 20 grudnia 2015 r. Harmonogram spłaty kredytu: -Spłata w 24 ratach 1/2010 rok - cztery raty (10.000,00 PLN) : płatne 31.03.2010 r. , 30.06.2010 r. , 30.09.2010 r. , 20.12.2010 r. 2/2011 rok - cztery raty (10.000,00 PLN) : płatne 31.03.2011 r. , 30.06.2011 r. , 30.09.2011 r. , 20.12.2011 r. 3/2012 rok - cztery raty (16.000,00 PLN) : płatne 31.03.2012 r. , 30.06.2012 r. , 30.09.2012 r. , 20.12.2012 r. 4/2013 rok - cztery raty (16.000,00 PLN) : płatne 31.03.2013 r. , 30.06.2013 r. , 30.09.2013 r. , 20.12.2013 r. 5/2014 rok - cztery raty (40.000,00 PLN) : płatne 31.03.2014 r. , 30.06.2014 r. , 30.09.2014 r. , 20.12.2014 r. 6/2015 rok - cztery raty (49.500,00 PLN) : płatne 31.03.2015 r. , 30.06.2015 r. , 30.09.2015 r. , 20.12.2015 r. - oprocentowanie wg stawki WIBOR 1-miesięczny na dzień 23.10.2009 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz spełniający warunki udziału w zamówieniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 2. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Banku Państwowego (art. 14 i nast. Pr. Bank) wystarczy podanie rocznika ,numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 1 988 146,00 zł na pokrycie deficytu Gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2016 i spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-28 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.600.000 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych).
Dodano: 2016-06-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu
Dodano: 2016-06-17 - Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 596809 zł
Dodano: 2015-12-16 - Udzielenie i obsługa kredytów złotowych w wysokości 1 943 078,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Brańsk na 2015 rok z przeznaczeniem na zadania inwestycyjne
Dodano: 2015-12-11 - Udzielenie i obsługę kredytów złotowych w wysokości 953 369,00 zł na sfinansowanie deficytu z przeznaczeniem na zadania inwestycyjne oraz na spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach poprzednich w wysokości 926 541,00 zł
Dodano: 2015-12-09 - UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI: 1 966 502 PLN
Dodano: 2015-12-08 - Udzielenie i obsługa kredytów złotowych w wysokości 953 369,00 zł na sfinansowanie deficytu z przeznaczeniem na zadania inwestycyjne oraz na spłatę kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach poprzednich w wysokości 926 541,00 zł
Dodano: 2015-11-30 - Udzielenie kredytu bankowego inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 4 800 000,00 zł
Dodano: 2015-11-27