Przetargi.pl
Usługa sprzątania w pomieszczeniach Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach przy ulicy Powstańców 31/Lompy 16 oraz w Zabrzu przy ulicy M. Skłodowskiej - Curie 10

Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. Powstańców 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2090885 , fax. 32 2553242
  • Data zamieszczenia: 2011-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych
    ul. Powstańców 31 31
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2090885, fax. 32 2553242
    REGON: 00110038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwps.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania w pomieszczeniach Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach przy ulicy Powstańców 31/Lompy 16 oraz w Zabrzu przy ulicy M. Skłodowskiej - Curie 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych, w tym w szczególności gabinetów lekarskich, poczekalni, pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych zlokalizowanych w: Katowicach przy ulicy Powstańców 31 - pow. 8 438,97m2 Zabrzu przy ulicy M. Skłodowskiej-Curie 10 - pow. 330,74m2 Łączna powierzchnia użytkowa - pow. 8 769,71m2 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia oraz ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 2.1. Mycie oraz czyszczenie, a w razie potrzeby dezynfekcja podłóg: gabinetów lekarskich, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, toalet oraz pozostałych pomieszczeń ZWPS, a w szczególności: 2.1.1. Mycie i dezynfekcja podłóg w Centralnym Laboratorium, Poradni Chorób Płuc i Gruźlicy, Poradni Skórno- Wenerologicznej oraz gabinetach zabiegowych; 2.1.2. Mycie i dezynfekcja: stolików, krzeseł, półek, poręczy, blatów roboczych, kozetek lekarskich, stolików zabiegowych, stołów laboratoryjnych, umywalek, zlewozmywaków, baterii, koszy na odpady komunalne oraz pozostałego sprzętu (w tym rehabilitacyjnego znajdującego się w sali gimnastycznej pomieszczenie nr 106) z wyjątkiem sprzętu medycznego specjalistycznego. 2.1.3. Mycie i dezynfekcja wszystkich toalet wraz z ich wyposażeniem; 2.1.4. Mycie parapetów wewnętrznych. 2.1.5. Odkurzanie dywanu o wymiarach: 2m x 3m znajdującego się w pokoju nr 323 (Sekretariat ZWPS). 2.1.6. Opróżnianie pojemników na odpady komunalne i ich transport do kontenerów (odpady medyczne nie są objęte umową). 2.1.7. Utrzymanie w czystości powierzchni biurowych, mebli i sprzętu (tj. grzejniki elektryczne, wentylatory, lampy biurowe itp.) znajdującego się w tych pomieszczeniach. 2.2. Mycie ciągów komunikacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta: 2.2.1. Ciągi komunikacyjne (korytarze, schody) pokryte są różnokolorową powłoką z żywicy epoksydowej (SIKAFLOOR) i Zamawiający wymaga, aby przy wykonywaniu prac związanych z utrzymaniem czystości posadzek Wykonawca stosował się do poniższych zaleceń: 2.2.1.1. Czyszczenie codzienne: posadzkę należy czyścić regularnie rozcieńczonymi odpowiednimi środkami do mycia; spośród wielu metod codziennego utrzymania czystości można zastosować: czyszczenie na wilgotno, czyszczenie na mokro, czyszczenie maszynowe, czyszczenie okresowe, nabłyszczanie. 2.2.1.2. Gruntowne czyszczenie: przy gruntownym czyszczeniu usuwane są stare i uporczywe zabrudzenia oraz stare powłoki pielęgnacyjne; częstotliwość jest uzależniona od stopnia zabrudzenia i intensywności użytkowania posadzki. 2.2.1.3.Wymogi: do mycia należy używać sprzętu bez frędzli, czystego i nienasączonego środkami czyszczącymi; podstawowym sposobem czyszczenia powierzchni korytarzy jest czyszczenie mechaniczne; nie wolno dopuścić do powstawania trwałych rozlewisk na posadzce, przedłużonego pozostawania zabrudzeń i zakurzeń. 2.3. Mycie i dezynfekcja: lamp bakteriobójczych, lamp bezcieniowych, krzeseł zmywalnych w gabinetach lekarskich/pielęgniarskich, pracowniach diagnostycznych, korytarzach oraz pomieszczeniach fizykoterapii i rehabilitacji. 2.3.1. Mycie: drzwi, kafli ściennych, lamperii, parapetów zewnętrznych, osłon, kloszy lamp oświetleniowych i wentylatorów sufitowych (po wcześniejszym ich demontażu przez pracowników Zamawiającego), mebli, kaloryferów, poręczy, krzeseł zmywalnych, balkonów, okien, sprzętu rehabilitacyjnego. 2.3.2. Mycie okien, mycie żaluzji - jeden raz na kwartał. 2.4. Mycie takich pomieszczeń jak: pralnia, klub pacjenta - 1 x w tygodniu (łącznie powierzchnia 54,93m?); archiwa, magazyny, warsztaty - 1 raz w miesiącu, (łącznie powierzchnia 942,39 m?) 2.4.1. Mycie pomieszczenia Kasy - 1 raz w tygodniu - 2,53 m?. 3. Interwencyjne sprzątanie (poza harmonogramem): Wykonawca zapewni 1 osobę do wykonywania prac interwencyjnych w budynku ZWPS w godzinach od 7.00 do 15.00. Prace interwencyjne będą obejmować między innymi mycie toalet z częstotliwością co najmniej 2 x dziennie, jak również wycieranie powierzchni, które uległy nieprzewidzianemu zabrudzeniu np. korytarze, powierzchnie przy wejściu głównymi itp. 4. Sprzątanie po remoncie: Sprzątanie po każdym remoncie będzie realizowane w ramach zawartej Umowy. Po zakończeniu prac remontowych na terenie budynku Zamawiający jest zobowiązany zgłosić Wykonawcy niniejszy fakt. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do sprzątania w dniu zgłoszenia. Termin wykonania do dwóch dni od zgłoszenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych i 00-100) 3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1. pieniądzu, 4.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4.3. gwarancjach bankowych, 4.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 5. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (ZP/U/29/11). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach, nr rachunku 42 1540 1128 2001 7051 0394 0004. 6. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. O terminie wniesienia wadium decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja ta powinna być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową, wykonalną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 7.1. nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, 7.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 7.3. kwotę gwarancji, 7.4. termin ważności gwarancji, 7.5. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 7.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 7.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 7.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 7.5.4. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7.6. Postanowienia, o których mowa w pkt. 7 niniejszego rozdziału, odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 8. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego /pok. nr 317-Kasa/, natomiast kopię dowodu wniesienia wadium, należy załączyć do oferty. 9. Zamawiający zwraca wadium: 9.1. wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 12 niniejszego rozdziału, 9.2. wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3. niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.1. niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 11.1. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 11.2. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Wadium wykonawcy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwps.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach