Zarząd Zasobu Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: 50-111 Wrocław, ul. Św. Elżbiety 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7778400 , fax. 071 7777506
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobu Komunalnego
ul. Św. Elżbiety 3 3
50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7778400, fax. 071 7777506
REGON: 93267144800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania powierzchni biurowych w budynkach Zarządu Zasoby Komunalnego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania powierzchni biurowych w budynkach Zarządu Zasoby Komunalnego we Wrocławiu. Miejsce realizacji usługi: budynki ZZK zlokalizowanych we Wrocławiu przy: - ul. Św. Elżbiety 3 powierzchnia biurowa - 1 564,91 m? powierzchnia inna (archiwum) - 270,54 m? - ul. Grabiszyńskiej 257 powierzchnia biurowa - 1 075,30 m? powierzchnia inna (poddasze - 362,80 m?, piwnica - 270,54 m?) - 633,34 m? - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował/realizuje należycie co najmniej jedną (1) usługę polegającą na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3 tys. m2 w ramach jednej umowy trwającej przez okres co najmniej 12 miesięcy kalendarzowych. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 2 składa dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605). B. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 4. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych oraz zobowiązanie, że Wykonawca po upływie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie (polisę) odnowi na kwotę nie niższą niż równowartość 100 000 złotych na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. C. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 5. Wykaz zawierający co najmniej jedną (1) usługę wykonaną/wykonywaną polegającą na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 3 tys. m2 w ramach jednej umowy trwającej przez okres co najmniej 12 miesięcy kalendarzowych, z podaniem: przedmiotu zamówienia, łącznej powierzchni na których wykonywana była umowa, wartości, terminu realizacji i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy, a także odbiorcy usługi wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te są lub zostały wykonane należycie - wzór załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości - sprzątanie pomieszczeń w budynku RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2
Dodano: 2016-05-06 - Sprzątanie obiektu w Opolu, przy ul. Gawędy 66
Dodano: 2016-05-05 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Zgorzelcu wraz z utrzymaniem czystości na przyległych terenach zewnętrznych w okresie 12 miesięcy od marca 2016 roku
Dodano: 2016-02-09 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2016-01-07 - Sprzątanie powierzchni biurowych w siedzibie OReg AMW Wrocław
Dodano: 2015-12-09 - Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Gminy Chojnów ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów
Dodano: 2015-12-02 - Świadczenie usług sprzątania i pielęgnacji biur, parkingów, chodników, terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz delegaturach w: Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu
Dodano: 2015-12-01 - Usługa sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2015-09-17 - Utrzymanie czystości - sprzątanie pomieszczeń w budynku RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2
Dodano: 2015-04-24 - Utrzymanie czystości - sprzątanie pomieszczeń w budynku RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2
Dodano: 2015-04-24