Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, ul. Zakopiańska 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4791469 , fax. 068 4539004
- Data zamieszczenia: 2012-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o.
ul. Zakopiańska 7 7
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. 068 4791469, fax. 068 4539004
REGON: 08015657600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania posesji administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Żarach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia składa się następujących składników: 1 Codzienne - w dni robocze - sprzątanie otoczenia budynków (szczególnie: chodników i dojść do budynku oraz dojść do klatek schodowych), zbieranie odpadów stałych z terenu posesji (szczególnie: papiery, butelki, gałęzie, cegły ), oczyszczanie wycieraczek przed wejściem, oczyszczanie z odpadów wlotów do okienek piwnicznych, utrzymywanie czystości wokół pojemników na nieczystości stałe ( w pergoli) 2. Wg. potrzeb - usuwanie śniegu i lodu z chodników ( ciągów pieszych) i dojść do klatek schodowych, usuwanie gołoledzi, posypywanie piskiem, usuwanie trawy z opaski budynku i chodnika, usuwanie nadmiaru śniegu z dachu i strącanie sopli z rynien , gzymsów, daszków i dachów, itp. , wymiana lub uzupełnienie piasku w piaskownicach przydomowych ( max. 4 piaskownice) 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczanie typowych pojemników do gromadzenia piasku i soli do usuwania śliskości .( po min. 3 pojemniki na Rejon Obsługi Mieszkańców 1 i Rejon Obsługi Mieszkańców 2) Lokalizacja pojemników będzie uzgodniona z Zamawiającym. 4 Wykaz nieruchomości z zestawieniem powierzchni określa załącznik nr 5 do projektu umowy. Powierzchnia przeznaczona do sprzątania na dzień ogłoszenia postępowania wynosi: 28 923,70 m2. Powierzchnia będzie aktualizowana w oparciu o informacje o wykupach lokali ( zmianie zarządcy) oraz ewentualne korekty pomiaru. 5 Zamawiający informuje, że wprowadza możliwość odpracowywania zaległości czynszowych polegających na realizacji prac określonych w pkt. 1.1. w okresie: marzec-listopad. Ilość metrów przewidziana do realizacji w/w zadania to max. 4000 m2 Zamawiający każdorazowo przed miesięcznym okresem rozliczeniowym w formie aneksu poinformuje Wykonawcę o ewentualnych zmniejszeniach powierzchni wynikających z zastosowania pkt. 4 i 5. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmzary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną