Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej prokuratur okręgu zielonogórskiego.

Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-950 Zielona Góra, ul. Partyzantów 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3291700, 3291860 , fax. 068 3291713
  • Data zamieszczenia: 2012-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
    ul. Partyzantów 42 42
    65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3291700, 3291860, fax. 068 3291713
    REGON: 00000044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej prokuratur okręgu zielonogórskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, drukarek oraz faksów dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej jednostek organizacyjnych. 2) Szczegółowy opis zamówienia: a) Zamawiający wymaga fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych, gatunek I, wyprodukowanych przez producenta urządzeń wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. b) Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta. c) Za równoważne uznaje się produkty w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane, niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. d) Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne, wówczas Zamawiający żąda dołączenia do oferty raporty z testów wydajności do każdego zaoferowanego rodzaju produktu równoważnego w oparciu o normy ISO 19752:2004 i ISO 19798:2004 (tonery monochromatyczne i kolorowe) oraz ISO 24711:2006 i ISO 24712:2006 (dla kartridży atramentowych) lub równoważne dokumenty wydane zgodnie z normami zharmonizowanymi światowymi/europejskimi. e) Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi wady materiałów eksploatacyjnych lub gdy wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej ich wymiany, w tej samej cenie jednostkowej, na produkt o odpowiedniej jakości i wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny (w dni robocze) od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub drogą elektroniczną. f) Wykonawca gwarantuje: - wysoką jakości dostarczonego produktu, który zapewnia kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, - zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeśli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia biurowego uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia, - bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności, - w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzeń, Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń. II. Zakres czynności: 1) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie, przeciętnie raz na kwartał, jednak Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych terminów oraz ilości dostaw, w zależności od bieżących potrzeb. 2) Dostawa każdorazowo zostanie poprzedzona zamówieniem złożonym faksem lub drogą elektroniczną przez osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy po stronie Zamawiającego. W zapotrzebowaniu Zamawiający określi rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, z tym, że jednorazowe zamówienie dla poszczególnej jednostki będzie w ilości nie mniejszej niż 10 sztuk. 3) Przewidywanie pierwsza dostawa nastąpi do 10 dni od podpisania umowy. 4) Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, dostarczy oraz wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do poszczególnych siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach 8.00-14.00. 6) Wykaz siedzib jednostek organizacyjnych Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze: - Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, 65-950 Zielona Góra, - Prokuratura Rejonowa w Krośnie Odrzańskim - ul. Piastów 10L, 66-600 Krosno Odrz., - Prokuratura Rejonowa w Nowej Soli - ul. Piłsudskiego 38, 67-100 Nowa Sól, - Prokuratura Rejonowa w Świebodzinie - ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin, - Prokuratura Rejonowa we Wschowie - ul. Garbarska 11, 67-400 Wschowa, - Prokuratura Rejonowa w Zielonej Górze - ul. Partyzantów 42, 65-950 Zielona Góra, - Prokuratura Rejonowa w Żaganiu - ul. Dworcowa 57, 68-700 Żagań, - Prokuratura Rejonowa w Żarach - ul. Górnośląska 17, 68-200 Żary. 7) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień składanych faksem bądź drogą elektroniczną w terminie 3 dni roboczych (w ilościach uzgodnionych z Zamawiającym). 8) Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego towaru. 9) Wykonawca udziela minimum 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony toner. Okres gwarancji biegnie od daty przyjęcia przez Zamawiającego pierwszego towaru zamówionego na podstawie umowy i kończy się upływem 12 miesięcy od daty przyjęcia ostatniej partii zamówionego towaru i zobowiązuje się wymienić go na produkt wolny od wad, zgodnie z ofertą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. 10) Zamówienia przesyłane będą oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej i tak też należy wystawiać faktury. 11) Opakowania, w których dostarczone zostaną materiały, muszą posiadać czytelną nazwę producenta z widocznym logo, terminem przydatności do użytku i listę kompatybilności (typ urządzeń, do których są przystosowane). Dodatkowo muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 12) Dostarczone materiały powinny posiadać co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy. 13) Wykonawca ma obowiązek zutylizować zużyte pojemniki. W związku z tym, Wykonawca musi odebrać je z miejsca ich dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości odbioru. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych określonych w Załączniku 2 - Formularz cenowy, w ramach potrzeb Zamawiającego. 15) Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość oraz należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy dostawy, a także za terminowe wykonanie zamówienia. 16) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 17) Realizacja do wyczerpania czasu trwania umowy z zastrzeżeniem uprawnień zawartych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. III. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu umowy. 2) Wykonawca może powierzyć realizację przedmiotu zamówienia w części lub całości osobom lub podmiotom trzecim. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), w której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość i należytą staranność świadczonej usługi, a także za terminowe wykonanie zamówienia. 4) Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu zleconej dostawy, z terminem płatności faktury VAT 30 dni od daty jej otrzymania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną