Przetargi.pl
USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ORAZ UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU

Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 32 13 622, , fax. 0-58 32 13 827
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku
    ul. Piekarnicza 10
    80-126 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 32 13 622, , fax. 0-58 32 13 827
    REGON: 22006808000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk-polnoc.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ORAZ UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ORAZ UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU 1) Przedmiot zamówienia polega na sprzątaniu siedziby Sądu Rejonowego Gdańsk – Północ w Gdańsku przy ulicy Piekarniczej 10 w budynkach A i B a także utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ oraz III Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku mieszczącego się przy ul. Żabi Kruk 16, 80-822 Gdańsk (UNIMOR DEVELOPNENT S.A.), z dopuszczeniem składania ofert częściowych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Zakres prac – załącznik nr 10.1 do siwz/załącznik nr 1 zadanie 1 do umowy oraz załącznik nr 10.1 do siwz/załącznik nr 1 zadanie 2 do umowy. 3) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, warunki rozliczania i obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy – załącznik nr 10 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.200,00 zł, w tym: ZADANIE 1 – 10.000,00 zł ZADANIE 2 – 2.200,00 zł W przypadku składania oferty na dwa zadania oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na wybrane przez Wykonawcę zadania
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. 4) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach