Przetargi.pl
Usługa polegająca na usuwaniu dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
  • Data zamieszczenia: 2023-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    10 Lutego 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
    REGON: 191675557
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na usuwaniu dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. CZĘŚĆ 1 – usługa polegająca na usuwaniu dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni, z wyłączeniem odpadów o kodzie 16 01 03.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia CZĘŚCI 1 obejmuje:1) usuwanie dzikich wysypisk odpadów z miejsc niezagrażających bezpieczeństwu, wskazanych przez Zamawiającego na terenach gminnych,2) interwencyjne usuwanie dzikich wysypisk odpadów z pasa drogowegoi terenów bezpośrednio do niego przyległych, a także terenów zieleni miejskiej i gminnych terenów rekreacyjnych,3) usuwanie odpadów nielegalnie magazynowanych lub składowanych na terenach innych niż gminne (w ramach wykonania zastępczego przez Gminę) oraz usuwanie odpadów nielegalnie magazynowanych lub składowanych na terenach gminnych w miejscach trudno dostępnych – strome skarpy, brak dojazdu, gęsto porastająca roślinność itp., 4) podstawianie kontenerów na odpady i ich wywóz po zapełnieniu sprzątniętymi odpadami w terminach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w szczególności w związku z potrzebami wynikającymi z działań inicjowanych przez Rady Dzielnic (sprzątanie terenu miasta) i Wydział Środowiska Urzędu Miasta Gdyni, 5) wykonanie i montaż kompletnych (znak + słupek) tablic informacyjnych o zakazie wysypywania i składowania odpadów, 6) wykonanie i montaż nowych znaków informujących o zakazie wysypywania i składowania odpadów na istniejących słupkach (uzupełnienie znaków zaginionych lub wymiana uszkodzonych).2. Szacunkowa ilość prac przewidzianych do wykonania w ramach realizacji CZĘŚCI 1 zamówienia obejmuje: 1) usuwanie odpadów z terenów gminnych oraz usuwanie odpadów z terenów innych niż gminne (wykonanie zastępcze), w tym: – usuwanie odpadów (z wyłączeniem odpadów o których mowa w pkt 2 Opisu przedmiotu zamówienia (zał. A/1)) - łącznie 438 ton, w tym:a) usuwanie odpadów typu gruz, ziemia, kamienie itp. (m.in. 17 01 01, 17 01 02, 17 01 07, 17 05 04, 20 02 02) - 90 ton,b) usuwanie odpadów ulegających biodegradacji - zielonych: gałęzi, liści, trawy itp. (20 02 01) - 18 ton, c) usuwanie innych odpadów (m.in. 20 03 99, 20 03 07, 20 03 01, 20 02 03, 17 09 04, 17 06 04, 16 01 19 lub inne według potrzeb) - 330 ton, – wykonania zastępcze (przewidywane 1-2 wykonania, szacunkowa ilość odpadów ok. 60 ton została uwzględniona powyżej: tiret pierwszy, 2) interwencyjne usuwanie odpadów (ilość odpadów została uwzględniona powyżej: pkt 1) tiret pierwszy) - ok. 30 wyjazdów,3) podstawianie kontenerów na odpady i ich wywóz po zapełnieniu sprzątniętymi odpadami w terminach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego (ilość odpadów została uwzględniona powyżej:pkt 1), tiret pierwszy) - ok. 10 razy, 4) wykonanie i montaż kompletnych tablic informacyjnych (znak + słupek) - 2 szt., 5) wykonanie i montaż nowych znaków na istniejących słupkach - 1 szt. 3. Ilość prac objęta zamówieniem jest ilością orientacyjną (przewidywaną) i może ulec zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do SWZ:1) Opis przedmiotu zamówienia – Zał. A/1 (CZĘŚĆ 1),2) Wzór umowy – Zał. 7a.B. CZĘŚĆ 2 - usługa polegająca na usuwaniu dzikich wysypisk odpadówo kodzie 16 01 03 (zużyte opony) na terenie Gminy Miasta Gdyni.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia CZĘŚCI 2 obejmuje:1) usuwanie odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony) z miejsc niezagrażających bezpieczeństwu, wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Gdyni,2) interwencyjne usuwanie odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony) z pasa drogowego i terenów bezpośrednio do niego przyległych oraz terenów zieleni miejskiej i gminnych terenów rekreacyjnych.2. Szacunkowa ilość prac przewidzianych do wykonania w ramach realizacji CZĘŚCI 2 zamówienia obejmuje:1) selektywne usuwanie zużytych opon (16 01 03) – 25 000 kg,2) interwencyjne usuwanie odpadów - ok. 15 wyjazdów (ilość odpadów została uwzględniona w ust. 2 pkt 1 powyżej),3. Ilość prac objęta zamówieniem jest ilością orientacyjną (przewidywaną) i może ulec zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do SWZ:1) Opis przedmiotu zamówienia – Zał. A/2 (CZĘŚĆ 2),2) Wzór umowy – Zał. 7b.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach