Przetargi.pl
USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ORAZ UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU

Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80126 Gdańsk, ul. Piekarnicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 32 13 622 , fax. 0-58 32 13 827
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku
    ul. Piekarnicza 10
    80126 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 32 13 622, fax. 0-58 32 13 827
    REGON: 22006808000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk-polnoc.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ORAZ UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie siedziby Sądu Rejonowego Gdańsk – Północ w Gdańsku przy ulicy Piekarniczej 10 w budynkach A i B, a także utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ. 2) Usługa polega na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, korytarzy, klatek schodowych, holi, toalet i łazienek, pomieszczeń socjalnych, pomieszczeń specjalnych – znajdujących się w budynkach A i B, a także utrzymywaniu czystości na terenach zewnętrznych. a) Czynności powyższe wykonywane będą w następujący sposób:  w poniedziałki w godzinach od 18:00 do 22:00,  od wtorku do piątku w godzinach od 15:30 do 21:30  codziennie od 7:00 do 14:00 - serwis dzienny – polegający na utrzymywaniu czystości w czasie urzędowania sądu – usługa będzie wykonywana przez 1 osobę. Do obowiązków serwisu dziennego będzie należało między innymi: utrzymywanie czystości korytarzy, pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet, utrzymywanie czystości w pomieszczeniach specjalnych, uzupełnianie zapasów mydła i papieru toaletowego w toaletach, podlewanie kwiatów doniczkowych na korytarzach oraz wykonywanie innych niezbędnych do zapewnienia bieżącej czystości prac zleconych przez Kierownika Oddziału Gospodarczego. b) Sprzątanie:  pomieszczeń biurowych i toalet na każdym piętrze będzie wykonywane przez co najmniej 1 osobę (co najmniej 4 osoby budynek A i 4 osoby budynek B, łącznie co najmniej 8 osób),  klatek schodowych i korytarzy (budynek A i B) będzie wykonywane przez co najmniej 2 osoby – po 1 osobie na budynek,  pomieszczeń parteru (budynek A i B) będzie wykonywane przez co najmniej 1 osobę,  terenów zewnętrznych będzie wykonywane przez co najmniej 1 osobę od godz. 6.00 do godz. 10.00. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) Szczegółowy zakres prac – załącznik nr 10.1 do siwz/załącznik nr 1 do umowy. 4) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, warunki rozliczania i obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy – załącznik nr 10 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.200,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 4) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach