Przetargi.pl
usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach i obiektach należących do Centrum Hewelianum oraz obsługa pralni zorganizowanej na potrzeby Centrum Hewelianum

"Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 80-802 Gdańsk, Gradowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 300 08 42 , fax. 58 742 15 13
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk
    Gradowa 6
    80-802 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 300 08 42, fax. 58 742 15 13
    REGON: 19057266000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hewelianum.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach i obiektach należących do Centrum Hewelianum oraz obsługa pralni zorganizowanej na potrzeby Centrum Hewelianum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) należących do Centrum Hewelianum oraz obsługa pralni zorganizowanej na potrzeby Centrum Hewelianum. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje cykliczne i jednorazowe wykonywanie czynności wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ, w pomieszczeniach wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ. 3. Sprzątanie obiektów będzie odbywało się: 1) W obiektach biurowych oraz w pomieszczeniu monitoringu i ochrony: Laboratorium Amunicyjne 1 (Willa), Nowe Koszary, pomieszczenie ochrony w Poternie do Baterii Moździerzy - od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, od godziny 15.45. 2) W obiektach wystawienniczych: a) Kaponiera Południowa z Poterną, Koszary Schronowe: od poniedziałku do niedzieli z wyłączeniem dni świątecznych kościelnych – od 1 lipca do 31 października od wtorku do niedzieli w godzinach 08.00-17.00, poniedziałki 7.30-15.30 (dni techniczne). W pozostałych miesiącach: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-15.30, a w soboty i niedziele: od 8.00-17.00. b) Wystawa „Łamigłówka” i salka dydaktyczna w Poternie do Baterii Moździerzy – w trybie ciągłym w godzinach otwarcia wystawy „Dookoła Świata” zlokalizowanej w obiekcie Koszary Schronowe. c) Galeria Strzelecka wraz z pomieszczeniem technicznym nr 34 A, Poterna do Baterii Moździerzy, Bateria Moździerzy, Wozownia Artyleryjska w dniach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 3) W pozostałych pomieszczeniach wystawienniczych – Wystawa „Wehikuł Czasu – Człowiek i Pocisk” (Wysokie i Niskie Czoło Kurkowe): w okresie od czerwca do września 2 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia z Zamawiającym), natomiast w pozostałym okresie 1 raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia z Zamawiającym). 4) W pomieszczeniach technicznych: Barak przy domu Wałmistrza - 2 razy w tygodniu (do uzgodnienia z Zamawiającym), Wartownia Południowa, Redita Napoleońska - na zlecenie Zamawiającego. 5) W toaletach ogólnodostępnych (w terenie) oraz pozostałych obiektach - na zlecenie Zamawiającego. 6) Jednorazowe sprzątanie obiektu Wozowni Artyleryjskiej przed przystąpieniem do eksploatacji. 7) W związku z planowanym rozpoczęciem inwestycji (budowa planetarium) przewiduje się czasowe wyłączenie obiektu Kaponiera Południowa z eksploatacji. Po przekazaniu pisemnej informacji przez Zamawiającego Wykonawca zakończy świadczenie usługi sprzątania w tym obiekcie. 8) Mycie i czyszczenie parkomatów, systemu parkingowego, kontenerów molok znajdujących się na parkingu przy ul. Gradowej, tablic i znaków, płyt pamiątkowych znajdujących się na terenie administrowanym przez Zamawiajacego oraz mycie elementów małej architektury na placu zabaw przy Domu Wałmistrza - na zlecenie Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga zapewnienia personelu przydzielonego na stałe do danego obiektu: 1) Obiekty biurowe oraz pomieszczenie monitoringu i ochrony – sprzątane po godzinie 15.45 przez 2 osoby. 2) Obiekty wystawiennicze sprzątane przez serwis dzienny: Kaponiera Południowa – 1 osoba, Koszary Schronowe – 2 osoby, Kaponiera i 1 osoba w Koszarach Schronowych zgodnie z pkt 3.2a, druga osoba w Koszarach Schronowych7.00-12.00, w dni techniczne osoby 7.30-15.30). 3) Obiekty wystawiennicze na Niskim i Wysokim Czole Kurkowym oraz pozostałe obiekty wystawiennicze, konferencyjne i techniczne – 3-4 osoby. 4) Wozownia artyleryjska obiekt konferencyjny z możliwością ustawienia wystaw czasowych planowany termin oddania do użytkowania 01.06.2017r. Rozpoczęcie świadczenia usługi po pisemnej informacji o terminie od Zlecającego. 5) Jednorazowe sprzątanie Wozowni Artyleryjskiej 3-4 osoby. 5. Wykonywanie czynności związanych z obsługą pralni będzie odbywało się na zlecenie Zamawiającego i obejmowało czynności: pranie, suszenie i prasowanie odzieży roboczej, odzieży ochronnej wykorzystywanej na zajęciach edukacyjnych oraz obrusów i innego asortymentu. Pranie i suszenie obejmuje także czynności takie jak wkładanie i wyjmowanie tekstyliów z pralki oraz przekładanie w/w asortymentu do suszarki lub wieszanie na przeznaczonych do tego celu stojakach. 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także poniższe wymagania Zamawiającego: 1) Zakup i dostawę materiałów i środków niezbędnych do wykonania usługi sprzątania i utrzymania w/w pomieszczeń w należytej czystości oraz obsługi pralni (na koszt Wykonawcy), takich jak: papier toaletowy (2 warstwowy, biały, miękki, dopasowany do zamontowanych pojemników), mydło w płynie niewysuszające skóry, odświeżacze powietrza (w kostce i w aerozolu), worki na śmieci dopasowane do pojemników i koszy na odpady oraz do niszczarek, gąbeczki do mycia naczyń, szmatki gąbczaste, płyn do mycia naczyń. Wykonawca zapewni również środki myjące oraz czyszczące lub konserwujące (płyny, emulsje, pasty itp.) odpowiednie do danego rodzaju powierzchni i niezbędne do prawidłowego wykonania usługi – zgodnie z instrukcjami użytkowania i konserwacji oraz środki piorące (proszek, kapsułki, odplamiacz) odpowiednie do rodzaju pranych tkanin. 2) Zapewnienie odpowiedniego sprzętu do realizacji usługi (w tym odkurzacze, urządzenie do czyszczenia wykładzin i tapicerki, urządzenie do czyszczenia glazury i terakoty, urządzenie wykorzystywane podczas prac związanych z pielęgnacją, czyszczeniem i konserwacją podłóg drewnianych, PCV, itp.). 3) Zapewnienie dostępności personelu w godzinach pracy Zamawiającego. 4) Zapewnienie dodatkowych osób, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, podczas imprez organizowanych przez Zamawiającego, w tym w godzinach nocnych, zgodnie z zasadami ustalanymi każdorazowo przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje co najmniej trzy imprezy w godzinach nocnych w ciągu roku: Noc Muzeów (maj), Noc Spadających Gwiazd (sierpień) i Noc Naukowców (wrzesień). 5) Zapewnienie nadzoru - koordynatora (kierownika ekipy sprzątającej) pełniącego nadzór nad osobami, o których mowa powyżej, odpowiedzialnego za koordynację, kontrolę jakości usług i kontakty z Zamawiającym oraz innej osoby z ekipy sprzątającej w przypadku braku możliwości skontaktowania się z koordynatorem. Koordynator nie może być osobą wchodzącą w skład ekipy sprzątającej wykonującym pracę w obiektach Zamawiającego. Koordynator będzie dokonywał kontroli jakości usług dwa razy w tygodniu oraz na żądanie Zamawiającego. 6) Dysponowanie minimum dwoma dodatkowymi osobami na zastępstwo członków ekipy sprzątającej, 7) Niezwłoczną reakcję w sytuacjach nagłych, tj. przybycie dodatkowego personelu w przeciągu max 1 h po zgłoszeniu zapotrzebowania. W przypadku konieczności zastąpienia nieobecnego pracownika ekipy sprzątającej – przybycie osoby na zastępstwo w przeciągu 1 godziny. 8) Używanie, podczas realizacji zamówienia, sprzętu oraz środków czyszczących i konserwujących wskazanych w wykazie załączonym do oferty. 9) Wykonanie wskazanego przez Zamawiającego zakresu prac specjalistycznym sprzętem wykorzystywanym podczas czyszczenia i konserwacji różnych powierzchni (podłogi, dywany, tapicerki) oraz wykonanie dezynfekcji suchą parą lub innymi środkami w zależności od dezynfekowanej powierzchni. 10) Zapewnienie pracownikom, wykonującym przedmiot umowy, jednolitej odzieży roboczej oznakowanej widoczną nazwą firmy oraz identyfikatora. 11) Dokonywanie kontroli obiektów pod kątem należytego wykonywania usługi sprzątania minimum 1 raz w tygodniu oraz na prośbę Zamawiającego, wraz ze sporządzeniem protokołu pokontrolnego w dwóch egzemplarzach (dla Zamawiającego i Wykonawcy). 12) Dokonywanie przez Wykonawcę kontroli pracy kierownika ekipy sprzątającej. W przypadku absencji pracowników oddelegowanych do świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, wykonawca musi zapewnić zastępstwo w taki sposób, aby liczba osób sprzątających była stała.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona złoży: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z którym z postępowania wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach