Sąd Rejonowy ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 5
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 406 80 15 , fax. 077 438 06 02
- Data zamieszczenia: 2013-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
ul. Kościuszki 5 5
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 406 80 15, fax. 077 438 06 02
REGON: 00032379500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Prudniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Prudniku w budynkach przy ul. Kościuszki 5, 48-200 Prudnik i Wydziałów Zamiejscowych ul. Kochanowskiego 1, 48-100 Głubczyce. Zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 4A i 4B do niniejszej specyfikacji3.3.1. Usługę sprzątania Wykonawca zobowiązany jest wykonać przy użyciu własnego sprzętu, środków myjących, konserwujących i materiałów (np. kostki WC, papier toaletowy, ręczniki papierowe, worki do pojemników na odpady, ściereczki do czyszczenia ekranów komputerowych) oraz swoimi pracownikami, za których działania jest odpowiedzialny. Wykonawca może nieodpłatnie korzystać z wody i energii elektrycznej Zamawiającego na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia. 3.3.2.Zamawiający dopuszcza powierzenie wyodrębnionych prac (wymienionych w załączniku nr 4A, poz. 15, 16, 18, 20) podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny za zlecone do podwykonania prace oraz skutki działania podwykonawcy. 3.3.3.Usługa powinna być wykonywana, przy zastosowaniu atestowanych profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu ręcznego i mechanicznego, dostarczonego przez Wykonawcę. Dostarczane artykuły higieniczne i środki czyszczące, myjące, konserwujące używane przez Wykonawcę i ewentualnych podwykonawców do realizacji zamówienia winny posiadać atesty tzn. spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, nie stanowić zagrożenia dla życia, mienia i środowiska naturalnego oraz posiadać aktualny termin ważności. 3.3.4.Usługa sprzątania wykonywana będzie w dni robocze dla Zamawiającego w godz. od 14:00 do 18:30, w budynku Sądu Rejonowego w Prudniku ul. Kościuszki 5 oraz dla budynku z siedzibą w Głubczycach ul. Kochanowskiego 1 w godzinach 14.00 do 17.30, a także dyżury po jednej osobie sprzątającej w godzinach 9.00 -11.00 w dwóch obiektach Sądu Rejonowego w Prudniku z zastrzeżeniem pkt 3.3.5., 3.3.5.W porozumieniu z Zamawiającym prace okresowe, o których mowa w pkt 3.3.7 będą mogły być wykonywane w dniach wolnych od pracy, szczególnie jeśli wymaga tego technologia (np. czas schnięcia czyszczonych powierzchni). 3.3.6.Do realizacji wszelkich prac objętych niniejszym postępowaniem przetargowym Wykonawca zobowiązany jest skierować pracowników posiadających aktualne świadectwo niekaralności. 3.3.7.Wykonawca musi zapewnić dodatkowych pracowników na czas realizacji zadań okresowych (np. czyszczenie, pranie dywanów i tapicerki krzeseł) w ilości wystarczającej do prawidłowego i terminowego wykonania tych prac. Zapisy pkt 3.3.6 stosuje się odpowiednio. 3.3.8.Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do dostarczania i uzupełniania w sanitariatach następujących środków czystości: a)papier toaletowy celulozowy , min. 2-warstwowy , wielkość roli papieru 9 cm. b)ręczniki papierowe celulozowe białe (typu ZZ, składanka) c)mydło w płynie ph 5.5 d)odświeżacze powietrza, kostki WC do muszli i pisuarów e)worki na śmieci w koszach (dotyczy wszystkich pomieszczeń sądu) 3.3.9.Pracownicy wykonawcy zatrudnieni na terenie budynku winni być ubrani jednolicie w odzież ochronną. 3.3.10.Wszyscy pracownicy zatrudnieni do wykonania usługi sprzątania na terenie budynku będą musieli okazać Zamawiającemu zaświadczenie o niekaralności najpóźniej jeden dzień przed przystąpieniem do pracy. 3.3.11.Wszystkie prace porządkowe będą podlegać wyrywkowemu sprawdzaniu przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego przy pomocy obiektywnych parametrów stanu zabrudzenia, np. potarcie białą ściereczką elementów wyposażenia lub ocen stanu zabrudzenia, dywanów, wykładzin i podłóg. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zostanie spisany protokół, w którym zostaną one wskazane. 3.3.12.Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe wobec pracowników Zamawiającego, osób trzecich (zewnętrznych) oraz majątku Zamawiającego w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 3.3.13.Zamawiający wymaga, aby usługa odbywała się na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ Zamawiający dopuszcza istotne zmiany umowy w zakresie i na warunkach określonych w Załączniku 4 do SIWZ (projekt umowy). 3.5.Zamawiający nie przewiduje organizacji spotkania informacyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.2.2016).
Dodano: 2016-04-11 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-12-07 - Usługi sprzątania Sądu Rejonowego w Oleśnie
Dodano: 2015-12-03 - Usługi sprzątania Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2015-12-03 - Utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i terenach do nich przyległych oraz wykonywania prac pomocniczych w zasobach mieszkaniowych Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Opolu
Dodano: 2015-12-02 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-11-13 - Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.1.2015)
Dodano: 2015-05-14 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w obiektach Parku Naukowo-Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2015-04-28 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2014-12-01 - Wykonanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynku siedziby Delegatury NIK w Opolu
Dodano: 2014-09-29