Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń, obsługa szatni oraz bieżący serwis porządkowy w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia kompleksie budynków Sukiennice 8,9,10-13, Rynek Ratusz 7-9 i Rynek 13

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
    REGON: 109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń, obsługa szatni oraz bieżący serwis porządkowy w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia kompleksie budynków Sukiennice 8,9,10-13, Rynek Ratusz 7-9 i Rynek 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń, w tym obsługa szatni podczas spotkań, sesji Rady Miejskiej Wrocławia oraz bieżący serwis porządkowy w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, tj.: w kompleksie budynków Sukiennice 8, 9, 10-13, Rynek Ratusz 7-9 oraz Rynek 13. 1. powierzchnia użytkowa 6 830,66 m2 2. powierzchnia strychów 332,70 m2 3. powierzchnia piwnic 33,70 m2 4. obsługa szatni 50 rbh miesięcznie 5. bieżący serwis porządkowy 1 osoba Do wykonywania usług Wykonawca użyje własnego sprzętu, wysokiej jakości środków czystości i środków konserwujących oraz będzie dostarczał na bieżąco środki czystości określone w Załączniku nr 5 do umowy przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca będzie wykonywał czynności sprzątania, czyszczenia i mycia okładzin ściennych i podłogowych, powierzchni szklanych i kamiennych w tym sprzętu i wyposażenia biurowego objętych gwarancją producenta zgodnie z instrukcjami konserwacji w sposób, który nie spowoduje utraty gwarancji. Usługi będą wykonywane w godzinach i po godzinach pracy Urzędu zgodnie z zakresem czynności oraz w dni wolne od pracy, a w wyjątkowych sytuacjach również w dni ustawowo wolne od pracy, o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę najpóźniej na 2 dni przed wykonaniem usługi. Wykonawca zapewni stałą obsługę bieżącego serwisu porządkowego w budynkach w godz. 7.00-15.45. Sprzątanie powierzchni biurowej odbywać się będzie w godz. 16.00-22.00 za wyłączeniem pomieszczeń wskazanych przez Administratora (około 343 m2), w których to usługa będzie wykonywana w obecności Zamawiającego w godz. 7.45 – 15.45. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do projektu umowy, tj.: Zakres wykonywanych prac porządkowych w obiektach UMW Wykaz pomieszczeń reprezentacyjnych w obiektach UMW Instrukcja dla firm sprzątających obiekty UMW Zestawienie usług sprzątania Wykaz środków czystości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach