Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A wraz z terenem zewnętrznym obejmującym plac wewnętrzny oraz chodniki i wejście do Sądu od strony ulicy Kraszewskiego

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-016 Rzeszów, ul. Kraszewskiego 4a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 86 04 500 , fax. 017 86 04 501
  • Data zamieszczenia: 2012-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie
    ul. Kraszewskiego 4a 4a
    35-016 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 86 04 500, fax. 017 86 04 501
    REGON: 69176846700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A wraz z terenem zewnętrznym obejmującym plac wewnętrzny oraz chodniki i wejście do Sądu od strony ulicy Kraszewskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z terenem zewnętrznym Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie obejmującym plac wewnętrzny oraz chodniki i wejście do Sądu od strony ulicy Kraszewskiego. 3.Wykaz czynności do wykonania w szczególności, oraz częstotliwość ich wykonywania stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 4.W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać środki czystości - w ilościach niezbędnych dla 71 osób i zaspokajających bieżące potrzeby Zamawiającego. Wykonawca winien samodzielnie oszacować prawdopodobne zużycie środków dla wykonania zamówienia. 5.Do realizacji zamówienia Wykonawca będzie używał własnego sprzętu oraz własnych środków czystości, zgodnie z istniejącymi potrzebami. 6.Usługi sprzątania realizowane będą po zakończeniu pracy WSA, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 15:30 do godz. 20:00. 7.Wykonawca będzie realizował zamówienie przy pomocy co najmniej 6 pracowników wykonujących czynności sprzątania wewnątrz budynków i minimum 1 pracownika wykonującego czynności sprzątania na terenie poza budynkami. 8.Zamawiający zastrzega sobie aby osoby wykonujące czynności sprzątania nie były karane za przestępstwa popełnione umyślnie. 9.Zamawiający oczekuje wskazania w ofercie części zamówienia której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 9.Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego zgłaszania informacji o zauważonych usterkach lub nieprawidłowościach w wyglądzie lub stanie poszczególnych pomieszczeń (otwarte drzwi lub okna, uszkodzenia zamków, usterki w instalacjach elektrycznych zagrażające zdrowiu i życiu, usterki w instalacjach sanitarnych - podgrzewacze wody, krany, kabiny prysznicowe, spłuczki itp.), stwierdzonych w czasie realizacji usług sprzątających. 10.Zestawienie ilościowe wybranych elementów : Powierzchnia okien przeznaczonych do mycia: - budynek przy ul. Kraszewskiego 4 87,55 m2 - budynek 1 przy ul. Kraszewskiego 4 A 84,07 m2 - budynek 2 przy ul. Kraszewskiego 4 A 130,20 m2 Ogółem 301,82 m2 Elewacja szklana ok. 270,00 m2 Lampy wymagające czyszczenia, mocowane do sufitu, pierścień aluminiowy klosz mleczny biały, o średnich wymiarach fi 30 do 60 cm, szt. 547, mocowane do sufitu na średniej wysokości 2,5 m. Ogólna powierzchnia posadzek łącznie z klatkami schodowymi do sprzątania ok. 2 960,00 m2, - w tym : - wykładzin dywanowych ok 450,00 m2 - posadzek z parkietu ok. 350,00 m2 Kosze z wymiennymi workami na śmieci 85 szt Pomieszczeń socjalnych ( pokoi śniadań i gościnnych ) 16 szt Meble pokryte skórą 30 szt Dozownik mydła w płynie 19 szt Pojemnik na ręcznik papierowy w rolce TORK 22 szt Pojemnik na ręcznik papierowy typu Z 2 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rzeszow.wsa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach