Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A.

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-016 Rzeszów, ul. Kraszewskiego 4a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 86 04 500 , fax. 017 86 04 501
  • Data zamieszczenia: 2010-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie
    ul. Kraszewskiego 4a 4a
    35-016 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 86 04 500, fax. 017 86 04 501
    REGON: 69176846700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rzeszow.wsa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa wykonywana będzie przez Wykonawcę w okresie od 03.01.2011 r. do dnia 31.12.2011 r. w godzinach od 1530 do 2000 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Usługa wykonywana będzie przy użyciu sprzętu i środków czystości Wykonawcy. Zakres wykonywanych czynności : I. Codzienne sprzątanie pomieszczeń obejmujące wykonywanie w szczególności czynności: - mycie posadzek i schodów z płytek klinkierowych, terakotowych z użyciem środków chemicznych, - mycie posadzek z granitu z użyciem środków chemicznych łącznie z polerowaniem po wyschnięciu, - odkurzenie wykładzin, dywanów ( w razie potrzeby odkurzaczem na mokro), - ścieranie kurzu z kaloryferów, parapetów, z półek i nawierzchni meblowych a także czyszczenie elementów szklanych mebli, - czyszczenie powierzchni mebli, biurek, stolików okolicznościowych i elementów drewnianych krzeseł środkami pielęgnująco - czyszczącymi, - opróżnienie koszy na śmieci oraz pojemników znajdujących się w niszczarkach, wymiana worków na śmieci na nowe, - mycie drzwi przeszklonych aluminiowych, ( łącznie z szybami ), - wynoszenie śmieci do pojemnika znajdującego się na zewnątrz budynku, - mycie podłóg i ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach socjalnych i WC oraz luster znajdujących się w WC i holach, - mycie, czyszczenie i dezynfekcja sedesów, muszli klozetowych, umywalek i zlewozmywaków znajdujących się w pomieszczeniach socjalnych, - bieżące uzupełnianie odświeżaczy powietrza, mydła w dozownikach, wymiana wkładów z płynami w dozownikach w WC, - bieżące uzupełnienie wkładów zapachowych w elektrycznych odświeżaczach powietrza - w pokojach 205, 206, 207, 209, - uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego (papier biały dwuwarstwowy), - bieżące uzupełnianie ręczników papierowych w dozownikach, oraz w pomieszczeniach socjalnych i pokojach gościnnych ręczników kuchennych, - udrażnianie urządzeń sanitarnych w zakresie podstawowym oraz przetykanie z użyciem środków chemicznych - np. kret, - mycie i czyszczenie barierek, poręczy na klatkach schodowych, oraz drzwi windowych z chromoniklu, - utrzymywanie w należytym porządku i czystości schodów zewnętrznych budynku przy ul. Kraszewskiego 4, podestu wejściowego do budynku przy ul. Kraszewskiego 4A, chodników i ciągów komunikacyjnych wokół obiektów, dojazdu do windy samochodowej, - mycie posadzki w garażu podziemnym sprzętem mechanicznym, oraz sprzątanie windy samochodowej, - mycie posadzek w pomieszczeniach piwnic, w tym palarni i zejściu do garażu. W okresie zimowym: - odśnieżanie chodników od strony ulicy Kraszewskiego na całej długości chodnika przy budynkach Sądu, - odśnieżanie całego wewnętrznego placu, oraz usuwanie oblodzeń środkami chemicznymi przed wjazdem do windy samochodowej i na dojeździe do pomieszczenia z koszem na śmieci, - usuwanie sopli z dachów budynków Sądu oraz z przewiązki pomiędzy budynkami, - usuwanie oblodzeń chodników i schodów przy użyciu środków chemicznych, Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu: - pranie, prasowanie i wymiana ścierek w pomieszczeniach socjalnych, pokojach gościnnych, - dokładne czyszczenie i pielęgnacja roślin sztucznych znajdujących się wewnątrz i na zewnątrz budynków, - czyszczenie i konserwacja drzwi drewnianych środkami chemicznymi do drewna, - odkurzanie, czyszczenie krzeseł, foteli, siedzisk, - konserwacja mebli skórzanych środkami do skóry, - czyszczenie posadzek z parkietu środkiem Cleaner, (wymóg gwarancyjny wykonawcy posadzek), - konserwowanie posadzek z parkietu środkiem Freshen Up, (wymóg gwarancyjny wykonawcy posadzek), - sprzątanie pomieszczeń magazynowych (piwnice) i archiwum polegające na odkurzaniu i zmywaniu na mokro podłóg i posadzek, Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu: - mycie 18 szt. lodówek w pomieszczeniach socjalnych, biurowych, salach narad i pokojach gościnnych, Czynności wykonywane okresowo - mycie okien otwieranych od wewnątrz i na zewnątrz, elewacji szklanej i z aluminium w miesiącu : marzec, lipiec, wrzesień oraz występujące pojedyncze przypadki zabrudzeń w razie konieczności. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac na zewnątrz, wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie tylko prace od środka budynku, prace niewykonane należy wykonać w pierwszym możliwym terminie, - czyszczenie w miesiącu marcu i wrześniu wszystkich kloszy lamp oświetleniowych w pokojach i ciągach komunikacyjnych, - wymiana pościeli i ręczników w pokojach gościnnych - każdorazowo po zakończonym pobycie gości, - mycie kabin prysznicowych, umywalek, zlewozmywaków, pozostawionych naczyń - naczynia należy włożyć do szafek po opuszczeniu pokoi przez gości. - wystawianie w poniedziałki i czwartki do godziny 730 pojemnika na śmieci przed bramę Sądu. UWAGA: Wykonawca w celu kompleksowego wykonania usługi zobowiązany jest do wykonania ewentualnych innych stwierdzonych przez siebie, lub wskazanych przez zamawiającego czynności nie wymienionych w niniejszym zakresie. Usługa obejmuje prace, oraz sprzęt i materiały ( w tym środki czystości ) niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Środki czystości muszą posiadać atesty PZH, skutecznie czyścić zabrudzone powierzchnie, powinny być odpowiednie do danego rodzaju powierzchni i nie powodujące uszkodzenia lub zniszczenia powierzchni. Należy stosować środki uznanych na rynku producentów środków czystości. Zamawiający w przypadku stwierdzenia zastosowania środków niskiej jakości, będzie domagał się stosowania środków o jakości gwarantującej wymagane wykonanie usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rzeszow.wsa.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach