Przetargi.pl
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w podległych Oddziałowi Regionalnemu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie, Placówkach Terenowych.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-808 Warszawa, ul. Mińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8103006 , fax. 022 8104688
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie
    ul. Mińska 25 25
    03-808 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8103006, fax. 022 8104688
    REGON: 01251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w podległych Oddziałowi Regionalnemu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie, Placówkach Terenowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenów zewnętrznych w podległych Oddziałowi Regionalnemu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie, Placówkach Terenowych w Garwolinie, Żyrardowie, Siedlcach, Płocku, Sierpcu, Wyszogrodzie oraz tylko usług sprzątania pomieszczeń biurowych w Gostyninie i Sochaczewie. 2.Zakres usług i czynności dotyczących utrzymania czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych w podległych Placówkach Terenowych oraz bezpośrednim otoczeniu zewnętrznym siedzib podległych Placówek Terenowych obejmuje w szczególności: a)codzienne odkurzanie wykładzin, podłóg, dywanów i tapicerek; b)codzienne odkurzanie i czyszczenie biurek, szafek, półek i innych mebli, parapetów, opróżnianie koszy na śmieci i niszczarek w poszczególnych pomieszczeniach ; c)codzienne zamiatanie, mycie podłóg i klatek schodowych; d)codzienne mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych środkami chemicznymi i bakteriobójczymi ( muszle klozetowe, umywalki, baterie umywalkowe); e)co najmniej 1 x w tygodniu mycie gablot i drzwi przeszklonych, drzwi i framug; f)co najmniej 1 x w tygodniu mycie glazury i luster w pomieszczeniach sanitarnych; g)co najmniej 1 x na 10 dni pastowanie i froterowanie podłóg i schodów; h)bieżące czyszczenie mebli i konserwacja pomieszczeń socjalnych; i)codzienne zamiatanie tarasów, schodów zewnętrznych i co najmniej 1 x w tygodniu ich mycie; j)co najmniej 1 x w miesiącu mycie i czyszczenie żyrandoli i kloszy w pomieszczeniach podległych PT; k)co najmniej 1 x w miesiącu w godzinach pracy od godziny 8.00 do godziny 15.00 sprzątanie pomieszczeń magazynowych; l)co najmniej 1 x w miesiącu czyszczenie lub mycie rolet, żaluzji w pomieszczeniach podległych PT; m)bieżące usuwanie zabrudzeń ze ścian i sufitów n)co najmniej 1 x w roku mycie okien ( szyby, ramy i parapety ) o)bieżące utrzymanie czystości i porządku w nie zagospodarowanej części piwnic i strychu, szczególnie z uwzględnieniem wymagań p.poż. dla tych pomieszczeń; p)utrzymywanie porządku w czasie ewentualnych remontów i większych napraw; q)stałe utrzymanie w należytym stanie dojścia do budynków, parkingów i chodników (zamiatanie), a w okresie jesienno - zimowym na bieżąco usuwanie opadłych liści, odśnieżanie , utrzymywanie w czystości wejścia ( schody ); r)w razie potrzeby w okresie od listopada odśnieżanie dachu i usuwanie sopli; s)należy zabezpieczyć wszelkie niezbędne środki higieny: papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki zapachowe, środki dezynfekcyjne, worki na śmieci, zapewnienie soli i piasku niezbędnych do zimowego utrzymania terenów zewnętrznych i inne konieczne do funkcjonowania jednostki; 3.Pozostałe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: a)Zamawiający zastrzega sobie stabilność 2 pracowników Wykonawcy obsługujących obiekt w Placówkach Terenowych w Siedlcach, Płocku i Żyrardowie, a w Placówkach Terenowych w Garwolinie, Gostyninie, Sierpcu, Wyszogrodzie i Sochaczewie 1 pracownika. 4.Zestawienie powierzchni, które objęte są zakresem zamówienia: PT GARWOLIN: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 892m? 2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 1200m? PT ŻYRARDÓW: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 1135m? 2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 2473m? PT SOCHACZEW: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 281m? PT SIEDLCE: 3.Powierzchnia ogólna budynku - 1854m? 4.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 3118m? PT PŁOCK: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 1463,2m? 2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 1211m? PT SIERPC: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 355,20m? 2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 115,31m? PT GOSTYNIN: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 370,40m? PT WYSZOGRÓD: 1.Powierzchnia ogólna budynku - 170,80m? 2.Powierzchnia ogólna terenów zewnętrznych - 96m?
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1.posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VII ppkt 1,2,3,4,5 lub 6 i 7), 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub jest w trakcie wykonywania co najmniej dwóch usług stanowiących przedmiot zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VII ppkt 8 , 9, 10, ), 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3 i 5, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 6 stosuje się odpowiednio, 8.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ), 9.W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy PZP, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 10.Wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 11. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - PZP (Formularz Oferty - pkt 8), 12. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 5 do SIWZ 13. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach