Przetargi.pl
Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie

Teatr im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Mickiewicza
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 614 262 291
  • Data zamieszczenia: 2021-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie
    ul. Mickiewicza 9
    62-200 Gniezno
    tel. 614 262 291
    REGON: 27976900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.gniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie. 2.Usługa obejmuje sprzątania widowni, kuluarów, sceny, klatek schodowych i biur, toalet o całkowitej powierzchni 1.646,21 m2 (ilość kondygnacji: 1 podziemna, 3 nadziemne) oraz mieszkań teatralnych. Może zachodzić konieczność sprzątania dwu- lub trzykrotnego w ciągu doby, (także w niedziele i święta), nawet w nocy, w zależności od ilości przedstawień, prób i imprez obcych, które są ustalane w tygodniowych rozkładach zajęć. Wymagana wydajność na jednego pracownika co najmniej 60 m2 sprzątanej powierzchni w ciągu jednej godziny. Szacunkowa ilość roboczo – godzin przewidziana w ciągu całego zamówienia to 6 600 rbh. Ilość roboczo – godzin przewidziana w ciągu miesiąca średnio 550 rbh. Środki czystości i sprzęt dostarcza Teatr. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - sposób wykonania, ilość oraz częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca musi ubezpieczyć prowadzoną działalność związaną z przedmiotem zamówienia, w całym okresie wykonywania usługi, tj. od momentu rozpoczęcia realizacji usługi do jej zakończenia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązuje się do okazania dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wyżej wskazaną kwotę. 5.Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 5.1. Postanowienia dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób bezpośrednio zaangażowanych do prac fizycznych związanych z czynnościami utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych, za wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje kierownicze, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ. 5.2. Wykonawca każdorazowo w terminie do 5 dni roboczych od dnia wezwania przedstawi Zamawiającemu, na każde jego żądanie, dokumenty potwierdzające sposób zatrudnienia osób wymienionych w „Wykazie pracowników realizujących usługę”, tj. a) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy, że zatrudnia wskazane w ww. wykazie osoby. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) do wglądu: - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę, kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, lub - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, lub - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 7.Wykonawca zamówienia zobowiązuje się zapewnić zachowanie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy przez osoby wykonujące czynności sprzątające. 8.Wykonawca odpowiada za posiadanie aktualnych badań okresowych oraz aktualnego przeszkolenia w zakresie BHP i PPOŻ zatrudnionych pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną