Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-525 Wrocław, Gliniana 20-22
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Gliniana 20-22
50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
REGON: 932112482 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyJednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów Zamawiającego, tj. sprzątanie pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu w budynku A i B (w tym dzienny serwis porządkowy) oraz terenu przyległego do obu budynków przy ul. Glinianej 20–22 we Wrocławiu (plac, parking, chodniki i tereny zielone oraz chodnik wzdłuż płotu na ulicy).2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 90910000–9 Usługi sprzątania.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz we Wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SWZ).4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SWZ.5. Zaleca się Wykonawcom dokonanie przed złożeniem oferty wizji lokalnej w obiektach i na terenie przyległym, gdzie ma być realizowany przedmiot zamówienia. Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w dniu 25. października 2023 r. (środa) o godz. 10:00 w pok. 508 (V piętro) w budynku A, w obecności pani Aleksandry Kowalczyk. Chęć dokonania wizji należy zgłaszać do godz. 8:00 w dniu wizji na adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl.6. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia na kwotę min. 2 000 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, warunki odpowiedzialności ubezpieczyciela oraz dowód opłacenia składki najpóźniej w dniu podpisania umowy.7. Wykonawca złoży oświadczenie, że jest pracodawcą uprawnionym do wystawiania informacji o obniżeniu wpłat na PFRON*, jeżeli spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 100. ze zm.). UWAGA: w przypadku konsorcjum każdy z członków musi być uprawniony do wystawiania informacji o obniżeniu wpłat na PFRON.9. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca ma złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z określeniem wykonywanych przez nie czynności z podziałem na budynek A i B oraz teren przyległy. W Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ) należy podać wyłącznie liczbę osób realizujących zamówienie.10. Z uwagi na charakter czynności wymagających stabilności kadry i spełnienia oczekiwań Zamawiającego w trakcie całego okresu realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących zamówienie.11. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi zobligowany jest do przedstawienia wykazu środków i artykułów oraz kart charakterystyki środków, które będzie stosował najpóźniej na 5 dni przed przystąpieniem do wykonywania usługi. Na wykazie ma być podana nazwa artykułu i producenta, jednostka miary i gramatura zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i gospodarczych w obiektach użytkowanych przez Ekosystem sp. z o.o. we Wrocławiu
Dodano: 2024-05-06 - KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
Dodano: 2024-04-23 - Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze.
Dodano: 2024-04-10 - Świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w siedzibach Prokuratury Okręgowej w Legnicy
Dodano: 2024-04-05 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i gospodarczych w obiektach użytkowanych przez Ekosystem sp. z o.o. we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-04 - „USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA CZĘŚCI – II POSTĘPOWANIE”
Dodano: 2024-03-21 - USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA CZĘŚCI
Dodano: 2024-03-14 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego.
Dodano: 2024-03-04 - UTRZYMANIE NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH MIENIE KOMUNALNE w okresie od 01.03.2024 r. do 28.02.2025 r.
Dodano: 2024-02-20 - Świadczenie kompleksowej usługi porządkowej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B oraz archiwum podręcznego przy ul. Słowackiego 7
Dodano: 2024-02-13