Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 717 701 600 , fax. 717 701 633
- Data zamieszczenia: 2020-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
ul. Gliniana
50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 717 701 600, fax. 717 701 633
REGON: 93211248200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.praca.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usluga sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia usługa sprzątania obiektów Zamawiającego, tj. sprzątanie pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu w budynku A i B (w tym dziennym serwisem porządkowym) oraz terenu przyległego do budynków przy ul. Glinianej 20–22 we Wrocławiu (plac, parking, chodniki i tereny zielone oraz chodnik wzdłuż płotu na ulicy). 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 90910000–9 Usługi sprzątania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w „Opisie przedmiotu zamówienia” (Załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ. 5. Zaleca się Wykonawcom dokonanie przed złożeniem oferty wizji lokalnej w obiektach, w których ma być realizowany przedmiot zamówienia. Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w dniu 14. października 2020 r. o godz. 10:00 w pok. 508 w budynku A, w obecności pani Aleksandry Gałwiaczek. 6. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca musi złożyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, za szkody mogące powstać w trakcie realizacji umowy. 7. Jeżeli Wykonawca oświadczy, że ma status Zakładu Pracy Chronionej musi załączyć do oferty dowód w postaci kopii decyzji nadającej ten status. 8. Jeżeli Wykonawca oświadczy, że jest pracodawcą uprawnionym do wystawiania informacji o obniżeniu wpłat na PFRON w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 27. sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 426 ze zm.), to zobowiązuje się do składania stosownych comiesięcznych informacji. 9. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z określeniem wykonywanych przez nie czynności „Wykazem pracowników świadczących usługę”, musi być złożony najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy. W „Formularzu oferty” (Załącznik nr 2 do SIWZ) należy podać wyłącznie liczbę osób realizujących zamówienie. 10. Z uwagi na charakter czynności wymagających stabilności kadry i spełnienia oczekiwań Zamawiającego, Zamawiający wymaga żeby wszystkie skierowane do realizacji przez Wykonawcę osoby zatrudnione były u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. „Formularz oferty” stanowiący - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca oświadczy, że ma status Zakładu Pracy Chronionej musi załączyć do oferty dowód w postaci kopii decyzji nadającej ten status. 3. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
Dodano: 2024-04-23 - Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze.
Dodano: 2024-04-10 - Świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w siedzibach Prokuratury Okręgowej w Legnicy
Dodano: 2024-04-05 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i gospodarczych w obiektach użytkowanych przez Ekosystem sp. z o.o. we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-04 - „USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA CZĘŚCI – II POSTĘPOWANIE”
Dodano: 2024-03-21 - USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA CZĘŚCI
Dodano: 2024-03-14 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego.
Dodano: 2024-03-04 - UTRZYMANIE NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH MIENIE KOMUNALNE w okresie od 01.03.2024 r. do 28.02.2025 r.
Dodano: 2024-02-20 - Świadczenie kompleksowej usługi porządkowej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B oraz archiwum podręcznego przy ul. Słowackiego 7
Dodano: 2024-02-13 - Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław
Dodano: 2024-01-24