Przetargi.pl
Usluga sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 701 600 , fax. 717 701 633
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
    ul. Gliniana
    50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717 701 600, fax. 717 701 633
    REGON: 93211248200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.praca.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usluga sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia usługa sprzątania obiektów Zamawiającego, tj. sprzątanie pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu w budynku A i B (w tym dziennym serwisem porządkowym) oraz terenu przyległego do budynków przy ul. Glinianej 20–22 we Wrocławiu (plac, parking, chodniki i tereny zielone oraz chodnik wzdłuż płotu na ulicy). 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 90910000–9 Usługi sprzątania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w „Opisie przedmiotu zamówienia” (Załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ. 5. Zaleca się Wykonawcom dokonanie przed złożeniem oferty wizji lokalnej w obiektach, w których ma być realizowany przedmiot zamówienia. Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w dniu 14. października 2020 r. o godz. 10:00 w pok. 508 w budynku A, w obecności pani Aleksandry Gałwiaczek. 6. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca musi złożyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, za szkody mogące powstać w trakcie realizacji umowy. 7. Jeżeli Wykonawca oświadczy, że ma status Zakładu Pracy Chronionej musi załączyć do oferty dowód w postaci kopii decyzji nadającej ten status. 8. Jeżeli Wykonawca oświadczy, że jest pracodawcą uprawnionym do wystawiania informacji o obniżeniu wpłat na PFRON w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 27. sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 426 ze zm.), to zobowiązuje się do składania stosownych comiesięcznych informacji. 9. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z określeniem wykonywanych przez nie czynności „Wykazem pracowników świadczących usługę”, musi być złożony najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy. W „Formularzu oferty” (Załącznik nr 2 do SIWZ) należy podać wyłącznie liczbę osób realizujących zamówienie. 10. Z uwagi na charakter czynności wymagających stabilności kadry i spełnienia oczekiwań Zamawiającego, Zamawiający wymaga żeby wszystkie skierowane do realizacji przez Wykonawcę osoby zatrudnione były u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. „Formularz oferty” stanowiący - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca oświadczy, że ma status Zakładu Pracy Chronionej musi załączyć do oferty dowód w postaci kopii decyzji nadającej ten status. 3. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach