Przetargi.pl
Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26

Teatr Miejski im. W. Gombrowicza ogłasza przetarg

  • Adres: 81-381 Gdynia, ul. Bema
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 6207846,6208801,602384696
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Miejski im. W. Gombrowicza
    ul. Bema 26
    81-381 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 0-58 6207846,6208801,602384696
    REGON: 27911400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrgombrowicza.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania obiektów i terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26. 2. Przedmiot zamówienia obejmuję usługę: 2.1. sprzątania budynku Teatru we wszystkie dni tygodnia: biur, garderób, pomieszczeń socjalnych, korytarzy oraz scen i ich zapleczy, 2.2. sprzątania terenu zewnętrznego przyległego do Teatru, w tym również odśnieżanie, 2.3. sprzątania pomieszczeń w Domu Aktora, 2.4. sprzątania Sceny Letniej w Gdyni Orłowie od połowy czerwca do połowy sierpnia, 2.5. sprzątania sceny na Darze Pomorza w Gdyni od wiosny do jesieni (około 23 spektakle rocznie), 2.6. dezynfekcji powierzchni zgodnie z harmonogramem, płatne dodatkowo w miesiącach, w których dezynfekcja będzie wykonywana, zgodnie z potrzebami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w okresie obowiązywania stanu epidemii na obszarze Polski w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że w związku ze stanem epidemii w Polsce oraz sytuacją związaną z chorobą zakaźną COVID-19 mogą następować zmiany czasowe związane z harmonogramem sprzątania. 4. Zamawiający na podstawie art. 22 ust. 2 pkt. 1 Ustawy zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, tj. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 z późn. zm.). 5. Na podstawie art. 22 ust. 2a Ustawy Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa w pkt. 4, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki, o których mowa w pkt. 4. 6. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przysłania do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym przypadł termin płatności informacji dotyczącej wysokości obniżenia wpłaty na PFRON w określonej wysokości wynikającej z przetargu. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do utworzenia stałego doświadczonego zespołu odpowiednio przeszkolonych i wyposażonych osób pełniących funkcję serwisu sprzątającego w Teatrze. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu listy osób serwisu sprzątającego oraz niezwłocznie poinformować w formie pisemnej Zamawiającego o każdej zmianie osób w składzie serwisu sprzątającego. 9. Każdy osoba z serwisu sprzątającego będzie musiała być ubrana w estetyczny jednakowy strój roboczy z logo firmy oraz posiadać identyfikator. 10. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do sprawowania w czasie sprzątania pieczy nad mieniem Zamawiającego znajdującym się w sprzątanych pomieszczeniach, właściwego zabezpieczania pomieszczeń w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób postronnych, niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu zaobserwowanych lub spowodowanych uszkodzeń lub awarii. 11. Wykonawca będzie świadczył usługę sprzątania za pomocą własnego sprzętu, własnych środków chemicznych i własnych środków czystości. 12. Materiały i środki chemiczne używane do utrzymania czystości muszą być o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy oraz posiadać wysoki standard jakości. 13. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do bieżącego usuwania zanieczyszczeń lub plam powstałych w wyniku awarii lub innych nagłych zdarzeń. 14. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres trwania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na wszystkie i jedno zdarzenia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych). 15. Wykonawca może przeprowadzić wizję obiektów przeznaczonych do sprzątania. 16. Zamawiający nie dopuszcza realizacji części zamówienia (opisanej w Rozdziale III pkt. 2 ppkt. 2.1.) która dotyczy bezpośredniego sprzątania obiektów przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 17. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a i art. 36 ust 2. pkt. 9 Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników oddelegowanych do Wykonywania części zamówienia (opisanej w Rozdziale III pkt. 2 ppkt. 2.1), która dotyczy bezpośredniego sprzątania obiektów na cały czas trwania zamówienia. 18. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagań z art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt. 9: 18.1. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się niezwłocznie przedłożyć oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi sprzątania zgodnie z pkt 8. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu i czasu jej trwania oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. 18.2. Zamawiający wymaga, aby do wykonywania przedmiotu umowy kierowany był personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równie lub przekracza równowartość minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w ustawie z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2018 poz. 2177 z pózn. zm.). 18.3. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę powyższych zobowiązań, Zamawiający jest uprawniony do wystąpienia z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli Wykonawcy w tej sprawie. Obowiązek znajduje zastosowanie w szczególności, gdy personel Wykonawcy będzie świadczył usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej, zamiast umowy o pracę. Wykonawca w formularzu ofertowym oprócz ceny za realizację całkowitego zamówienia zobowiązany jest podać cenę brutto za 1 (słownie: jedną) roboczogodzinę pracy pracownika bezpośrednio wykonującego czynności sprzątania w obiekcie. 19. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganych przez Zamawiającego osób, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej, o której mowa w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w celu wykazania się spełnieniem warunku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotowego zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że posiada status zakładu pracy chronionej lub jest innym wykonawcą, którego działalność, lub działalność jego wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych tj. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2020 poz. 426 z późn. zm.). Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa w Rozdziale III pkt. 4, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki. Wykonawca musi wykazać, że jest sprzedającym, w którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 z późn. zm.) uprawnionym do wystawiania informacji o kwocie obniżenia wpłat na PFRON, aby nabywca zakupu mógł skorzystać z obniżenia wpłat na PFRON. Wykonawca na potwierdzenie tego warunki składa oświadczenie o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1.2 SWIZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach