Przetargi.pl
Usługa sprzątania obiektów i pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku

Województwo Podlaskie ogłasza przetarg

  • Adres: 15-888 Białystok, Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 665 45 51 , fax. 85 665 46 42
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Podlaskie
    Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
    15-888 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 665 45 51, fax. 85 665 46 42
    REGON: 05065840400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania obiektów i pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów i pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: 1) Część 1 - Utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. gen. George'a Smitha Pattona 8, ul. Poleskiej 89, garażu podziemnym położonym przy ul. Poleskiej 89 oraz pomieszczeniach przy ul. Św. Rocha 13/15 lok. 321; 2) Część 2 - Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych użytkowanych na podstawie umowy z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Białymstoku w budynku położonym przy ul. Nowogrodzkiej 1 w Łomży; 3) Część 3 - Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych użytkowanych na podstawie porozumienia z Podlaskim Zarządem Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w budynku położonym przy ul. Przytorowej 9 B w Suwałkach; 4) Część 4 – Realizacja prac porządkowych na terenie chodnika przylegającego do budynku położonego w Białymstoku przy ul. Sienkiewicza 86. 5) Część 5 – Realizacja prac polegających na sprzątaniu drogi dojazdowej otaczającej WOSIR “Szelment”, położonej w Szelmencie gm. Szypliszki i Jeleniewo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - dla części 1, 2 i 3; 2) Załącznik nr 1a do SIWZ - dla części 4 i 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Kalkulacja kosztów (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1). Wraz z ofertą powinny zostać złożone: 1) OŚWIADCZENIA (wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale IX pkt 3 ppkt 1 i 2 SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców (zgodnie z Rozdziałem XI pkt 4 SIWZ). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XI pkt 1 SIWZ. 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym; Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że: zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach