Przetargi.pl
Usługa sprzątania i utrzymania porządku w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8745400 , fax. 061 8772850
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
    ul. Starołęcka 31 31
    61-361 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8745400, fax. 061 8772850
    REGON: 00001775600474
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania i utrzymania porządku w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania porządku w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu: - II Oddziale w Poznaniu ul. Starołęcka 31, - Inspektoracie ZUS w Gnieźnie ul. Sienkiewicza 4, - Inspektoracie ZUS w Obornikach ul. Armii Poznań 27, - Inspektoracie ZUS w Śremie ul. Szeroka 2, - Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej ul. Szpitalna 1, - Inspektoracie ZUS we Wrześni ul. Wrocławska 42. - Inspektoracie ZUS w Koninie ul. Św. M. Kolbego 1, - Inspektoracie ZUS w Kole ul. B. Prusa 11, - Biurze Terenowym ZUS w Słupcy ul. Warszawska 1, - Inspektoracie ZUS w Turku ul. Armii Krajowej 18. Przedmiotem zamówienia jest: sprzątanie, mycie okien, pielęgnacja zieleni, odsnieżanie i utrzymanie porządku w obiektach Oddziału i terenowych jednostkach organizacyjnych. 1. Powierzchnia do sprzątania wewnątrz obiektów - 22.008,94 m2, w tym: a) pomieszczenia biurowe - 11.394,88 m2; b) korytarze - 5.098,95 m2; c) sanitariaty - 753,46 m2; d) inne - 4.761,65 m2; 2. Okna ( liczone jednostronnie) - 573,80 m2; 3. Okna (liczone dwustronnie) - 7.895,02 m2; 4. Fasady szklane - 1 202,80 m2; 5. Luksfery - 49 m2; 6. Żaluzje poziome - 1.222,04 m2; 7. Żaluzje pionowe - 637,40 m2; 8. Rolety poziome materiałowe - 200 m2; 9. Roleta zewnętrzna - 6,65 m2; 10. Chodniki, parkingi, dziedzińce - 10.092,7 m2; 11. Tereny zielone - 1.716,7 m2; 12. Żywopłoty - 42 mb 13. Krzewy - 3 szt. 14. Drzewa - 1 szt. 15. Powierzchnia dachów - 2 144 m2 16. Szklane daszki - 9,36 m2 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Wartość zamówienia publicznego powyżej 130 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 16.000,00 złotych (słownie szesnaście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach